heilige - Reisverslag uit Galve de Sorbe, Spanje van Dorrie Bracht - WaarBenJij.nu heilige - Reisverslag uit Galve de Sorbe, Spanje van Dorrie Bracht - WaarBenJij.nu

heilige

Blijf op de hoogte en volg Dorrie

31 Oktober 2013 | Spanje, Galve de Sorbe

"Net aangekomen in Santiago.  Nu toch wel heel byzonder.  Om 12 uur is er een mis voor alle pelgrims,  en die zijn er nu al heel veel. Ik snap niet waar ze allemaal vandaan komen.  Ik wil nu vooral een ding  en dat is naar huis....ik heb nog geen ideehoe.Ga ik nu regelen. Maar om met Pieters woorden te spreken"lopen is geen optie"

• 31 Oktober 2013 - 12:09

Wil:

Wat een kanjer ben jij en wat een speciaal gevoel moet dat zijn, na al die maanden en na alles wat je beleefd hebt je doel bereikt !
    Geweldig !
    Nu lekker naar huis, in je eigen omgeving en vannacht (?) in je eigen bedje !
    Trots op je !
    Liefs,
    Wil

• 31 Oktober 2013 - 12:50

Caminofrans:

Ola Corrie,
    CHAPEAU
    Wat een prachtig avontuur beleef je!!! Telkens al je bericht binnenkomt lees ik alles en waan me weer onderweg. Mijn dank ervoor!! Geniet maar van je triomf in Santiago!!
    Ik ben 1,5 jaar geleden van Saint Jean Pied de Port naar Santiago en daarna via Muxia en Finisterra weer terug naar Santiago gelopen.
    Op: caminofrans.waarbenjij.nu kun je mijn voorbereidingen en mijn tocht terug vinden. Misschien heb je er wat aan. Via mijn profiel naar Camino 2012 Frans . Mocht je nog vragen hebben dan kun je me altijd mailen. Ik ben een zeer ervaren pelgrim, dat is mijn standpunt. Ik ben een ervaren wandelaar maar op de Camino werd ik een pelgrim. Ik ben dat nog steeds! ik loop ieder jaar tenminste 4000 km!
    Ben inmiddels begonnen aan de voorbereidingen voor mijn derde camino de Camino Primitifo. Dit vanwege de vele blaren die ik vorig jaar had op de CF.
    Heel veel plezier met je heel goede tocht .
    Buon camino

Frans (caminofrans)

• 31 Oktober 2013 - 12:51

Paul:

Het proces van het onderweg zijn is wellicht het belangrijkste geweest, maar uiteindelijk op je bestemming aan komen is toch ook erg prettig denk ik! Een mooie prestatie Dorrie! Ik kan me voorstellen dat je nou graag naar huis gaat. We zien je hopelijk binnenkort dan in 's-Hertogenbosch om je verhaal nog eens uitgebreid te horen! Goede thuisreis nu!
    groetjes
    Paul

• 31 Oktober 2013 - 15:52

Addy Goudsmits :

Dorrie,

FAN-TAS-TISCH! Van harte gefeliciteerd (ook al is dat niet echt "pelgrims jargon!")
    Meid wat een prestatie! Wat zou ik graag je verhalen eens willen horen!
    Ik kom er graag voor naar jou toe!

Geniet nog heel lang nà van alles wat je hebt meegemaakt!
    Mij heeft onze fietstocht van Nederland naar Santiago nooit meer los gelaten,vandaar dat ik zo belangstellend ben naar jouw avontuur,waar ik mijzelf op aan het voorbereiden ben!

Ik wens je een "bon retour et un bon repos" toe voor thuis !

Tot mails,hoors of iets anders!

Addy
    Tel. 040 2047127/ Valkenswaard

• 31 Oktober 2013 - 15:54

Elly:

Geweldig Dorrie, van harte gefeliciteerd met het behalen van deze belevenis.
    Groet uit Cuijk

• 31 Oktober 2013 - 19:22

Vivian:

Wauw!! Wat een gevoel moet dat gegeven hebben. Ben benieuwd naar je verhalen.
    Hopelijk heb je een terugreis kunnen regelen. En ben je snel weer in je vertrouwde omgeving met de mensen om je heen die je dierbaar zijn!

Groetjes Vivian

• 31 Oktober 2013 - 20:03

Dharmo:

Ha Dorrie,
    Super je hebt het gehaald, van harte gefeliciteerd! Fijn dat je nu snel weer terug komt. Ik ben wel heel benieuwd om je weer te zien.
    Geniet nog wel even he van je prestatie!

liefs en tot gauw!

• 31 Oktober 2013 - 22:19

Maarten:

Wat moet ik hier aan toevoegen. Een grootse prestatie. Van harte gefeliciteerd dat je het toch maar weer hebt gedaan. Tot spoedig in het gezellige straatje van 's-Hertogenbosch
    M&C

• 01 November 2013 - 13:58

Will:

Dorrie, geweldig! Wat een prestatie. Een eindbestemming halen en de daaraan voorafgaande inspanning Leveren . De weg er naar toe is net zo enerverned als het behaalde doel.

Maar je hebt hopelijk je reis goed en volledig en naar behoren volbracht. Je doel behaalt. En je zultde opgedane waardevolle herinneringen koesteren.
    Tot ziens.
    Will