Cabra - Zo kan t ook - Reisverslag uit Cabra, Spanje van Dorrie Bracht - WaarBenJij.nu Cabra - Zo kan t ook - Reisverslag uit Cabra, Spanje van Dorrie Bracht - WaarBenJij.nu

Cabra - Zo kan t ook

Door: Dorrie

Blijf op de hoogte en volg Dorrie

10 Oktober 2018 | Spanje, Cabra

Vanochtend begonnen met ontbijtje dat bij de prijs van het pension inbegrepen is. De eigenaar is een hele dikke, wat ongure Spanjaard. Maar ook hij is behulpzaam .
Met een stralende zon vertrek ik met het voornemen om gewoon langs de snelweg te blijven lopen . Verdwalen wil ik echt niet meer.
Blijkbaar is de omgeving hier niet meer van de gele pijlen en van de auberges. Ik moet het hebben van de zon, vooral in de rug.
Vlak voor de snelweg zie ik een mooi wandelpad. Ik vraag nog even extra na of dit naar cabra leidt. Ja!
Wat is dit heerlijk relaxed lopen , samen met vele wandelaars, fietsers en zelfs hardlopers. Iedereen zegt elkaar vriendelijk buenas dias. Totaal verschillend met het alleen zijn van de afgelopen dagen . Ook is de natuur enorm opgeknapt door de regen van gisteren , heerlijk fris.
In het dorp Cabra loop ik meteen tegen het officina de turismo aan . En een vriendelijke medewerker , die Vlg mij blij is dat er eindelijk iemand langs komt , stuurt mij met een plattegrond naar pension. Daar word ik welkom geheten .
Om 13.00 uur ben ik helemaal schoon en fris om Cabra te gaan bekijken.

• 10 Oktober 2018 - 17:29

Jab:

Ha Dorrie, wat heb je een heerlijke dag achter de rug, mooi weer, ontspannen loop, niet langs de snelweg en vriendelijke mensen steeds weer. Uit je verslag begrijp ik dat je vanmiddag Cabra onveilig hebt gemaakt. Geen idee hoe groot Cabra is, maar je zult vast wel een leuk barretje of eetcafeetje hebben gevonden. Je hebt er weer een leuk berichtje van gemaakt, voor morgen weer zo'n leuke dag, groet Jab

• 11 Oktober 2018 - 07:27

Nettie Van Dinther:

Leuk Dorrie om jouw avonturen te volgen!
    Zou je ook graag op de kaart willen volgen de plaatsen waar je overnacht
    Bedankt alvast!

Buen Camino X