Cabra - Zo kan t ook - Reisverslag uit Cabra, Spanje van Dorrie Bracht - WaarBenJij.nu Cabra - Zo kan t ook - Reisverslag uit Cabra, Spanje van Dorrie Bracht - WaarBenJij.nu

Cabra - Zo kan t ook

Door: Dorrie

Blijf op de hoogte en volg Dorrie

10 Oktober 2018 | Spanje, Cabra


Vanochtend begonnen met ontbijtje dat bij de prijs van het pension inbegrepen is. De eigenaar is een hele dikke, wat ongure Spanjaard. Maar ook hij is behulpzaam .
Met een stralende zon vertrek ik met het voornemen om gewoon langs de snelweg te blijven lopen . Verdwalen wil ik echt niet meer.
Blijkbaar is de omgeving hier niet meer van de gele pijlen en van de auberges. Ik moet het hebben van de zon, vooral in de rug.
Vlak voor de snelweg zie ik een mooi wandelpad. Ik vraag nog even extra na of dit naar cabra leidt. Ja!
Wat is dit heerlijk relaxed lopen , samen met vele wandelaars, fietsers en zelfs hardlopers. Iedereen zegt elkaar vriendelijk buenas dias. Totaal verschillend met het alleen zijn van de afgelopen dagen . Ook is de natuur enorm opgeknapt door de regen van gisteren , heerlijk fris.
In het dorp Cabra loop ik meteen tegen het officina de turismo aan . En een vriendelijke medewerker , die Vlg mij blij is dat er eindelijk iemand langs komt , stuurt mij met een plattegrond naar pension. Daar word ik welkom geheten .
Om 13.00 uur ben ik helemaal schoon en fris om Cabra te gaan bekijken.

  • 10 Oktober 2018 - 17:29

    Jab:

    Ha Dorrie, wat heb je een heerlijke dag achter de rug, mooi weer, ontspannen loop, niet langs de snelweg en vriendelijke mensen steeds weer. Uit je verslag begrijp ik dat je vanmiddag Cabra onveilig hebt gemaakt. Geen idee hoe groot Cabra is, maar je zult vast wel een leuk barretje of eetcafeetje hebben gevonden. Je hebt er weer een leuk berichtje van gemaakt, voor morgen weer zo'n leuke dag, groet Jab

  • 11 Oktober 2018 - 07:27

    Nettie Van Dinther:


    Leuk Dorrie om jouw avonturen te volgen!
    Zou je ook graag op de kaart willen volgen de plaatsen waar je overnacht
    Bedankt alvast!

    Buen Camino X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dorrie

Actief sinds 01 Aug. 2013
Verslag gelezen: 374
Totaal aantal bezoekers 114363

Voorgaande reizen:

13 Februari 2024 - 15 April 2024

Een zomer camino in de winter

01 Februari 2023 - 15 April 2023

Camino V

05 Januari 2022 - 01 April 2022

Wandelen

28 November 2020 - 27 Februari 2021

Geen Spanje wel Nederland

08 November 2019 - 26 Februari 2020

Via Buurse, Sevilla naar Salamanca

01 Oktober 2018 - 12 December 2018

Wandelen vanaf Malaga naar Santiago!

05 Augustus 2013 - 05 November 2013

Santiago De Compostella

Landen bezocht: