Heel verstandig zijn - Reisverslag uit Almogía, Spanje van Dorrie Bracht - WaarBenJij.nu Heel verstandig zijn - Reisverslag uit Almogía, Spanje van Dorrie Bracht - WaarBenJij.nu

Heel verstandig zijn

Blijf op de hoogte en volg Dorrie

04 Oktober 2018 | Spanje, Almogía

Toch de keuze gemaakt om vandaag te blijven , waar ik ben. De keuze heeft me moeite gekost , maar ik moet echt naar mijn lijf luisteren. Doet pijn en is vermoeid. Wat nog het meest heftige was , is de dorst. Ik bleef gisterenavond drinken. De etappe van dag 2 belooft nog heftiger te worden . Dus meer water mee . IK voel dat ik dit echt niet trek vandaag .. Dus nu maar een dagje hier rondhangen en wat relaxen. Morgen hoop ik dan weer vol goede moed te kunnen vertrekken.


  • 04 Oktober 2018 - 07:33

    Addy Goudsmits:

    Ik denk dat je veel mailtjes zult krijgen met " goed gedaan Dorrie, moedig besluit" etceteraetcetera en dat is vast allemaal heel goed bedoeld vanachter een computer!
    Maar in het besluit zélf stond je hartstikke alleen.........vanuit die gedachte zeg ook ik, Bravo Dorrie! Knap gedaan, veel moed voor het vervolg dat ik weer met plezier zal lezen!

  • 04 Oktober 2018 - 08:50

    Bart Wijkmans:

    hoi Dorrie: dagje rondhangen om aan te sterken: succes en geniet er van.

  • 04 Oktober 2018 - 11:04

    Pieter Mulders:

    Lieve Dorrie !
    Zoals de Grieken al wisten: een gezonde geest in een gezond lichaam
    Dus vriend blijven met hetgeen jouw lijf je vertelt! Heel goed alles op een rijtje zetten want je hoeft je voor niemand te bewijzen en het moet leuk en gezond blijven! Knap van jou! Il ga dit weekend de Kustmarathon lopen ( wandelen) kus Pieter

  • 04 Oktober 2018 - 11:59

    J@n:

    Goede keus dorrie, let op je lijf en zijn signalen!

  • 04 Oktober 2018 - 12:40

    Wil:

    Een verstandig besluit is niet altijd het makkelijkste besluit Dorrie. Respect dat je toch naar je lijf geluisterd hebt ! Hoop heel erg dat het het gewenste resultaat heeft en je morgen vol goede moed de tweede etappe kunt volbrengen. Ik duim voor je !

  • 04 Oktober 2018 - 12:49

    Nettie Van Dinther:

    Esta bien, Dorrie, tranquilo!!

  • 04 Oktober 2018 - 13:31

    Anne-Marie:

    Hoi Dorrie
    Heel goed dat je een rustdag hebt. Veel succes met de volgende route en pas goed op jezelf.
    Groetjes ook van Ger

  • 04 Oktober 2018 - 13:52

    Dharmo:

    Hoi Dorrie,
    Dat klinkt heftig zeg. Liggen de dagtochten vast? Kun je niet minder lopen per dag? Of bereik je dan je overnachtingsplek niet?
    Ik wens je toch veel plezier, ook al is het zwaar.
    Liefs Dharmo

  • 06 Oktober 2018 - 06:57

    Jab:

    Goede morgen
    Dorrie, hoe gaat het vandaag met je ?
    Heb je gisteren een stukje balans gevonden voor jezelf ?
    Hoop weer een berichtje te gaan lezen van je beslommeringen
    in het Spaanse land.
    Forceer niks en respecteer de hitte op de hoogvlakte, want 30 graden
    is erg warm, alle goeds, Jab

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dorrie

Actief sinds 01 Aug. 2013
Verslag gelezen: 447
Totaal aantal bezoekers 114231

Voorgaande reizen:

13 Februari 2024 - 15 April 2024

Een zomer camino in de winter

01 Februari 2023 - 15 April 2023

Camino V

05 Januari 2022 - 01 April 2022

Wandelen

28 November 2020 - 27 Februari 2021

Geen Spanje wel Nederland

08 November 2019 - 26 Februari 2020

Via Buurse, Sevilla naar Salamanca

01 Oktober 2018 - 12 December 2018

Wandelen vanaf Malaga naar Santiago!

05 Augustus 2013 - 05 November 2013

Santiago De Compostella

Landen bezocht: