Van olvereirao naar Cee - Reisverslag uit Cee, Spanje van Dorrie Bracht - WaarBenJij.nu Van olvereirao naar Cee - Reisverslag uit Cee, Spanje van Dorrie Bracht - WaarBenJij.nu

Van olvereirao naar Cee

Door: Dorrie

Blijf op de hoogte en volg Dorrie

14 Maart 2023 | Spanje, Cee

11 maart van olveirao naar Cee 20 km.

Snachts hoor ik het regengekletter en ook bij het opstaan regent het keihard. Ik besluit om de dag positief te beginnen met een ontbijt in de bar. Het blijft keihard regenen. Vertwijfeld zoek ik naar een stukje blauwe lucht, dat er niet is.

Toch maar gaan lopen. Na 5 km ben ik in een bar waar ook Q en Nacho zijn. We zijn al behoorlijk doorweekt en we hebben een serieuze discussie over wel of geen taxi. Het vooruitzicht is 15 km lopen in keiharde regen .Q maakt de keuze om toch te lopen en na enige twijfel ga ik met hem mee. In alle 5 camino 's heb ik nooit een taxi of bus genomen .Nacho zou onze backpack meenemen in de taxi. Toch is dat zijn eer te na . En hij loopt ook.

Nacho en Q lopen inmiddels sneller als ik , dus al snel loop ik alleen. Het is hard. Mijn voeten soppen in de schoenen. Ik moet lopen om op temperatuur te blijven. Hier is geen jas, ook niet een hele dure, tegen bestand. De weg is oersaai, vooral door bossen en de wegen veranderen steeds meer in stromen.

Ik plaats mijn verslag in delen omdat ik nog niet goed weet hoe tel werkt en dat verslag nogal eens verdwijnt

• 14 Maart 2023 - 12:40

Erik-Jan:

Ik begon me al zorgen te maken...waar blijft je verslag nou? Je verslag verklaart hoe dit kwam. Goed te merken/zien dat je weer online bent. Ik ben benieuwd hoe je dat geregeld hebt. Succes daar met regen en mobiel!