in het buitenland - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Dorrie Bracht - WaarBenJij.nu in het buitenland - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Dorrie Bracht - WaarBenJij.nu

in het buitenland

Blijf op de hoogte en volg Dorrie

07 Augustus 2013 | Nederland, 's-Hertogenbosch

Het was vandaag vooral heel veel regen en heel veel verdwalen.ik zit nu in een belgisch klooster en heb alleen nog maar een chaggerijnige gastenpater gezien.het lijkt allemaal erg maar echt het is super.momenten waren afzien, vanmorgen heb ik geleerd om rugzak beter te pakken en te dragen en dat helpt veel.nu lekker eten.

• 07 Augustus 2013 - 20:07

Patricia Arends:

Heey Dorrie
    Wat een uitdaging.Zo alleen, een lange voettocht met bepakking.Heerlijk om alles eens van je af te zetten en maar met lopen en je omgeving van het moment bezig te zijn.Zo aan je berichtjes te lezen bevalt het je goed en heb je vooral de fijne momenten waarvan je geniet.Heel veel plezier op je tocht en alle momenten die voor je liggen.Succes groeten Patricia

• 07 Augustus 2013 - 21:53

Ansje:

Hee Dorrie, ik zit voor het eerst op jouw blog, leuk hoor.
    Waar ergens in Belgie heb je geslapen? Hopelijk heb je geen natte voeten gekregen.
    Dorrie, als je even tijd hebt na het wandelen lees dan even blz. 50 uit het boek van Joke!! Best belangrijk. Ik heb het boek al bijna uit.
    Meid wat zal jij geweldige plaatjes zien en een hoop mensen gaan ontmoeten. Geniet ervan!!
    Groetjes, Ans.

• 08 Augustus 2013 - 11:31

Wil Van Pinxteren:

Hoi Dorrie,

Wat fijn te horen dat je begint te wennen (bepakking) en geniet ondanks de regen.
    Je hebt vast nog heel veel zonnige dagen tegoed, letterlijk en figuurlijk. Laat je avond niet verpesten door pater pesthumeur !
    We denken aan je en duimen voor een voorspoedige reis !
    Groetjes, Wil

• 08 Augustus 2013 - 14:53

Elly:

Hoi Dorrie
    Je bent al in het buitenland! Wel ff wat anders dan de drukte bij de 4 daagse. Geweldig dat je aan zo'n tocht begonnen bent. Geniet van deze tijd. Heel veel succes en het allerbeste. Veel groeten uit Cuijk

• 09 Augustus 2013 - 09:05

Ruud:

Hallo Dorrie

Goed te vernemen dat je onderweg bent. Die goede Rita heeft me je link gestuurd. Kan ik je ten minste volgen. Heel veel succes deze tocht. Ik hoop dat hij je brengt wat je ervan verwacht en nog meer. Liefst geen regen ;-).
    Groet Ruud en Fanciene

• 09 Augustus 2013 - 16:24

J@n:

Had dienen pater ginne trappist, was ie vast van opgeknapt! Ik wens je een fijne tocht en ga Je volgen, groet Jan

• 11 Augustus 2013 - 14:07

Jet:

Ha Dorrie,
    Ben benieuwd hoe het met je gaat.
    Heel veel succes en plezier!
    Groet, Jet