op mijn verjaardag in ribadeo - Reisverslag uit Galve de Sorbe, Spanje van Dorrie Bracht - WaarBenJij.nu op mijn verjaardag in ribadeo - Reisverslag uit Galve de Sorbe, Spanje van Dorrie Bracht - WaarBenJij.nu

op mijn verjaardag in ribadeo

Blijf op de hoogte en volg Dorrie

24 Oktober 2013 | Spanje, Galve de Sorbe

Net aangekomen in ribadeo, een mooi kustplaatsje.ik had mezelf een ontbijt buiten de deur beloofd, hier moest ik wel eerst 2 uur voor lopen. Maar nu is het genieten.helaas is het een grijze en regenachtige dag. Vandaag de overstap naar een nieuwe regio Gallicie. Hier is het de afgelopen week flink noodweer geweest. Het betekent helaws afscheid van de zee. De laatste week!! Allemaal heel hartelijk bedankt voor de felicitaties

  • 24 Oktober 2013 - 11:02

    Wil:

    Wat jammer, we hadden je een lekkere luch/borrel op een zonnig terrasje zo gegund.
    Kom maar gauw naar Nederland, het is hier heerlijk (vandaag weer 19 graden).
    Toch een fijne verjaardag !
    Liefs,
    Wil

  • 24 Oktober 2013 - 12:20

    Angela:

    Lieve Dorrie,

    Gefeliciteerd met je verjaardag, geniet lekker, ondanks het regenachtige weer. Hier in Nederland schijnt het zonnetje wel voor jou.

    Groetjes en tot snel,
    Angela

  • 24 Oktober 2013 - 13:02

    Emile:

    Dorie,

    van harte, geniet zo ver van huis in veel zon, itt eerdere regen, van een mooie verjaardag. Veel gezondheid en wandelinspiratie toegewenst!

    Grote groet uit een zonnig Vught,

    Emile

  • 24 Oktober 2013 - 16:00

    Ans Claassens:

    Hartelijk gefeliciteerd vanuit een zeer zonnig Cuijk
    Liefs en geniet maar van de laatste week.
    Wij drinken er een op jouw.
    Ans en Jos

  • 24 Oktober 2013 - 16:32

    S.Verstijnen:

    lieve Dorrie

    Van harte gefeliciteerd met jouw verjaardag. Ook al is het in de regen, ik hoop voor je dat het gouden zonlicht van hier ook afstraalt op jou vandaag. Je verdient het.
    Zoals de Portugese dichter Pessoa schrijft:"Een regendag is even mooi als een dag van zonneschijn. Beide bestaan, elk zo hij is". Ik zie je zo ook de reis maken. Elke dag neem je zoals het is en zie je de schoonheid van zowel de regen als de zon (letterlijk en figuurlijk).
    Ik volg je reis met belangstelling en ben in gedachten vaak bij je, ook al heb ik dat tot nu toe nog niet laten blijken.
    Wat gaat het hard, ik verbaas me erover hoeveel afstand je telkens maakte en steeds verder kwam op de weg van hier naar daar. Heel leuk is het om te lezen dat Spanje jou zo goed doet en warme zonnige gevoelens in je losmaakt.
    Nog enkele dagen en je hebt Santiago bereikt. Wat een prestatie. Geniet met volle teugen van de laatste kilometers van jouw lange tocht en de aankomst.

    Warme groet Sjaan

  • 24 Oktober 2013 - 19:51

    Petrie:

    Lieve Dor,
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Jammer dat we het niet samen kunnen vieren, maar dat doen we nog wel als je terug bent! Ik hoop dat je behalve je ontbijtje in slecht weer toch nog een hele fijne dag hebt gehad! Tot gauw!!!! Veel liefs van Petrie

  • 24 Oktober 2013 - 20:46

    Addy Goudsmits:

    Dag Dorrie,
    Omdat ik je pas leerde kennen bij de boekpresentatie van Joke van Erp, kon ik onmogelijk je verjaardag weten. Bij dezen van harte gefeliciteerd! DEZE verjaardag vergeet je je hele leven niet meer denk ik.
    Ik heb meerdere pelgrims tegen het einde van de tocht horen praten over: ik MAG nog zoveel kilometer, terwijl je heel lang het woordje MOET in je hoofd moet hebben gehad. Wat is dat toch vraag ik mij steeds af!Ik hoop dat je me het ooit kunt vertellen.Want ik ben nog steeds hier in Nederland aan het lopen en lopen, omdat ik bang ben dat ik het niet zal halen.Hopelijk kun jij mij tzt. wat geruststellen. Wie weet!
    Meid, het zit er bijna op! Ik kan mij voorstellen dat je het jammer vindt dat je voor de laatste kms de zee de rug moest toekeren. Ik wil straks erg graag iets horen over die route langs de kust.Ik ben een zee-gek!
    Lijkt me meer dan fantastisch!
    Loop ze, geniet en kom voldaan in Santiago áán!
    Addy Goudsmits /Valkenswaard

  • 25 Oktober 2013 - 09:58

    Robbert:

    Ha dorrie,

    wegens studiedag gisteren niet meer in staat geweest je te feliciteren.
    alsnog gefeliciteerd met je verjaardag en hoop dat het een mooie en bijzondere dag , in een vreemd land, is geweest

    gr robbert

  • 25 Oktober 2013 - 11:19

    Will Balvers:

    Beste Dorrie ,
    Nog van harte proficiat met je verjaardag.
    Loop ze ! Knap hoor. Ik wil je een ( resterende) voorspoedige en inspirerende reis-tijd toe wensen .

    Groet Will

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Galve de Sorbe

Santiago De Compostella

De bedevaartroute bewandelen richting Santiago de Compostella.

Recente Reisverslagen:

02 November 2013

thuis

31 Oktober 2013

heilige

28 Oktober 2013

De laatste lootjes

26 Oktober 2013

Vilalba

24 Oktober 2013

op mijn verjaardag in ribadeo
Dorrie

Actief sinds 01 Aug. 2013
Verslag gelezen: 911
Totaal aantal bezoekers 115628

Voorgaande reizen:

13 Februari 2024 - 15 April 2024

Een zomer camino in de winter

01 Februari 2023 - 15 April 2023

Camino V

05 Januari 2022 - 01 April 2022

Wandelen

28 November 2020 - 27 Februari 2021

Geen Spanje wel Nederland

08 November 2019 - 26 Februari 2020

Via Buurse, Sevilla naar Salamanca

01 Oktober 2018 - 12 December 2018

Wandelen vanaf Malaga naar Santiago!

05 Augustus 2013 - 05 November 2013

Santiago De Compostella

Landen bezocht: