Rates - Reisverslag uit Rates, Portugal van Dorrie Bracht - WaarBenJij.nu Rates - Reisverslag uit Rates, Portugal van Dorrie Bracht - WaarBenJij.nu

Rates

Door: Dorrie

Blijf op de hoogte en volg Dorrie

28 Maart 2023 | Portugal, Rates

27/ 28 maart

Ik kom in een goed ritme van poetsen, boodschappen, lunchen en dan de pelgrims ontvangen. Daar is vandaag iets extra's bijgekomen; the exercise van Karen. Karen is sportcoach en zij deed gisteren allerlei oefeningen . Ik gaf aan dat ik graag mee wil doen. Dat vond ze helemaal geweldig. Dus vanmorgen na het poetsen gingen we sporten . Zij is de teacher en dat doet ze goed. Het zijn pittige oefeningen, dus best zweten, goed en fijn om te doen.

Karen is een byzondere jonge vrouw uit Brazilie. Volgende maand begint zij aan een wandeling vanuit Noorwegen naar Turkije, 5000 km.

Ze loopt met een tent en ze hoopt met 5 euro p.d. uit te komen. Online is zij werkzaam als sportcoach. Hier verdient zij geld mee. Ik ben erg benieuwd naar haar reis en kan haar volgen op Insta.

Het is prachtig weer vandaag. De pelgrims komen bezweet aan en velen zijn verbrand. Ik vind dit weer uiteraard heerlijk , zeker als ik hoor dat het in Nederland weer winter is.

Het is vandaag erg druk, ruim 20 mensen hier.. Veel jongeren , veel Duisers.

Nadat ik gekookt en gegeten heb, ontvlucht ik de keuken, het is zo onrustig daar.

• 28 Maart 2023 - 21:48

Pet:

Hoi, ja leuk weer, al die verrassingen..interessant projekt van jouw collega. Hoe lang blijf je daar ? En ga je na je tijd als hospitalera gelijk naar nl of loop je een tijdje rond daar , Wolven kijken bijvoorbeeld...?

• 29 Maart 2023 - 07:08

Minke:

Waw echt weer mooie belevenissen. Waar komt Karin vandaan in Brazilië?

Wat een vrouw. 5000 km lopen. Geweldig. Leuk dat je ej draai hebt gevonden in Rates. Fijne dag en groeten.

• 29 Maart 2023 - 21:38

Martin W:

Goed bezig Dorrie. Leuk om te lezen hoe je nu weer je draai hebt gevonden. Wat een bijzondere mensen heb je toch ontmoet de afgelopen twee maanden. Een schat aan ervaringen. Geniet er van en lieve groetjes.