Thuis - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van Dorrie Bracht - WaarBenJij.nu Thuis - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van Dorrie Bracht - WaarBenJij.nu

Thuis

Blijf op de hoogte en volg Dorrie

22 Januari 2020 | Spanje, Salamanca

Thuis
22 januari
Voor de laatste keer
Het is geen goede nacht , in zo’n hoog bed en als ik weet dat ik om 5 uur op moet . Met Paolo heb ik afgesproken dat we samen de taxi nemen naar t vliegveld . Zijn hotel is 2 minuten verwijderd van mijn hostel . Paolo had vooral behoefte aan een eigen kamer .
De taxi is mooi op tijd en het inchecken verloopt voorspoedig. Zelfs mijn zakmesje wordt niet ontdekt . In Nederland werd , op de heenweg, het mesje uit mijn rugzak gehaald.
De vliegreis gaat via Barcelona. In Barcelona drinken Paolo en ik nog samen koffie en nemen dan afscheid. Hij is een aardige jongen , doet me erg aan Pieter denken .
In Amsterdam word ik opgehaald door Tom en Stephanie. Ik ga hun nieuwe huis bewonderen . En uiteraard horen en zien hoe het met hen is .
Het gaat goed met hen ; het huis is nog niet helemaal klaar , maar een tophuis.
En dan met de trein naar huis . Het is wennen , maar heel fijn dat iedereen verstaanbaar praat. De camino is echt over . Wat heb ik een mooie tijd gehad . Best heftige dingen meegemaakt , ik bewaar vooral de mooie herinneringen. Het was natuurlijk best een gewaagde onderneming, deze camino de Via de la Plata, lopen in hartje winter.
Ik heb mijn eerste ervaring opgedaan als hospitalereo , dat smaakt naar meer .Mooie mensen ontmoet . Met de meesten was er een goede klik , met sommigen wat minder. Vooral voel ik me dankbaar dat ik deze reis heb kunnen maken , dat ik zo gezond ben dat het mogelijk is .
En nu ben ik weer thuis . Hier wacht veel werk op mij . Zodat mijn aandacht snel opgeëist gaat worden door andere zaken . Fijn om familie en vrienden terug te zien , en mijn leventje hier op te pakken .
Ook wil ik mijn trouwe volgers , heel hartelijk bedanken .Ik kreeg veel lieve reacties , apps en mails . Zeker op eenzame momenten waren deze reacties erg welkom.




  • 22 Januari 2020 - 20:51

    Addy:

    Lieve Dorrie:
    Nogmaals dank je wel voor je
    avontuurlijke,
    vrolijke,
    soms best wel trieste,
    gewaagde,
    inspirerende,
    moed gevende,
    gezellige,
    Kortom fantastische verslagen!
    Liefs,
    Addy

  • 22 Januari 2020 - 20:52

    Ad:

    Heel veel succes met het losraken van de camino. En tot een keer in Den Bosch?

  • 23 Januari 2020 - 06:59

    Joke:

    Hallo Dorrie, jouw camino zit erop. Door jouw verslagen liep ik een stukje mee. En kreeg veel zin om de wandelschoenen aan te trekken. Deed dat dan soms ook een dag. Ik wens je veel succes met de overgang van het avontuur, het buuten zijn en je vrij voelen naar een leven waarin weer op een andere manier jouw aandacht en energie verdeeld gaat worden. Koester de mooie herinneringen van deze tocht. And: " don't hurry, be happy". Groetjes, dank en wie weet tot ziens ergens in ons schone Brabant. Joke V

  • 23 Januari 2020 - 10:08

    Willem Klok:

    Hallo Dorrie
    Het was geweldig om iedere dag weer je ervaringen te lezen en je reis te volgen.
    Nu zal het wel even wennen zijn, maar alles went snel in deze tijd van snel snel en snel.
    We hopen je binnenkort weer te zien
    willem

  • 23 Januari 2020 - 12:15

    Francien:

    Lieve Dorrie wat fijn dat je weer heelhuids thuis bent.Ik hoop dat dit bericht jou bereikt. Met ons gaat het goed was toch wel een leuke cursus ondanks dat wij maar met zijn drieen zijn doorgegaan. Wij hebben ons weer opgegeven voor de volgende cursus die start 14 februari 2020. Misschien ook iets voor jou ik hoop het met Veronica zelfde tijd en dag.hartelijke groeten van Hadjidja en mij. Zie je gauw

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dorrie

Actief sinds 01 Aug. 2013
Verslag gelezen: 1079
Totaal aantal bezoekers 115399

Voorgaande reizen:

13 Februari 2024 - 15 April 2024

Een zomer camino in de winter

01 Februari 2023 - 15 April 2023

Camino V

05 Januari 2022 - 01 April 2022

Wandelen

28 November 2020 - 27 Februari 2021

Geen Spanje wel Nederland

08 November 2019 - 26 Februari 2020

Via Buurse, Sevilla naar Salamanca

01 Oktober 2018 - 12 December 2018

Wandelen vanaf Malaga naar Santiago!

05 Augustus 2013 - 05 November 2013

Santiago De Compostella

Landen bezocht: