in frankrijk - Reisverslag uit Leffe, België van Dorrie Bracht - WaarBenJij.nu in frankrijk - Reisverslag uit Leffe, België van Dorrie Bracht - WaarBenJij.nu

in frankrijk

Blijf op de hoogte en volg Dorrie

16 Augustus 2013 | België, Leffe

Vandaag vooral gelopen in de grensstreekSoms was ik in Frankrijk soms in Belgie: De omgeving wordt steeds mooier en ik leer steeds beter de weg te vinden: Het gevoel hiervoor wordt beter en ik vraag heel veel: Nu m
ag ik de pc gebruiken van een byzonder aardige mevr Ik wilde vandaag niet weer het risico lopen om zo lang te moeten zoeken naar een bed:dus gewoon onderweg zag ik en gite en belde aan: Ik heb een compleet huis met een bqd; dus heel luxe.Toen ze hoorde dat ik onderweg was naar santiago daalde haar prijs behoorlijk, ze ging boodschappen met mij doen en morgen krijg ik petit dejeuner..hele verhalen waar ik maar weinig van begrijp maar dat doet er allemaal niet toe.
ik ben er wel trots op dat ik Frankrijk al heb gehaald binnen twee weken, nu 4 weken frankrijk en dan 6 weken spanje

• 16 Augustus 2013 - 17:58

Ansclaassens:

Hallo Dorrie,
    Ik geniet nu van jouw verslag
    Je bent een kanjer hoor.Heel veel liefs uit Cuijk.
    Ans

• 16 Augustus 2013 - 18:45

Frans:

Goed zo Dorrie, al in Frankrijk. Geniet van de Gite en laat die lieve mevrouw maar parler, geniet van de luxe, liefs frans

• 16 Augustus 2013 - 21:42

Joke Van Erp:

Lieve Dorrie,

Je mag inderdaad erg trots zijn op jezelf. In twee weken al in Frankrijk. Ik was 23 dagen onderweg toen ik Frankrijk binnen wandelden. In Nederland en België leek ik meer op een hond. die al zigzaggend zijn weg vervolgde. Lieve Dorrie je camino wordt steeds mooier. Geniet van al het moois op je pad. Het is een geweldige tocht. In gedachten loop ik met je mee.

Heel veel liefs Joke xxx

• 16 Augustus 2013 - 23:52

Addy Goudsmits:

Ha die Dorrie,
    Wat ongelooflijk knap van je....twee weken geleden wist je eigenlijk nog nauwelijks wat je zou gaan doen (nou ja..!),en nu, na 14 dagen loopt ze al in Frankrijk rond! Chapeau!
    Die rugzak wordt lichter? De weg wordt korter? Ik vind het onvoorstelbaar knap van je. Jij hebt het "ritme-naar-Santiago" al gevonden, begrijp ik.
    Ik lees met heel veel belangstelling jouw berichtjes en kijk er echt naar uit! Ik hoop dat je nog meer van die "lieve dames" gaat tegenkomen, dan kunnen wij van jouw belevenissen genieten!
    Trouwens....wat luxe van tijd tot tijd is niet verboden hoor...effe bijtanken,wasje doen, lekker eten,van je eigen prestaties genieten mag best hoor!
    Dag Dorrie, nog steeds: Buen camino!
    Addy/Valkenswaard

• 17 Augustus 2013 - 00:05

Dharmo:

Ha Dorrie, dat gaat hard, nu al in Frankrijk. Zo te zien raak je steeds meer ingeburgerd in je pelgrimsrol.
    Leuk om je zo te kunnen volgen.
    Veel liefs Dharmo

• 17 Augustus 2013 - 13:36

Sujato:

Veel plezier in La Douce France!!!!!
    ❤Sujato

• 17 Augustus 2013 - 13:39

Lara:

Mam!
    We zijn gister bijna verzopen op Lowlands maargoed, vanmorgen scheen de zon weer! Tent en bed weer opgedroogd en door naar weer een dag feest. Super leuk dus!! Veel liefs van iedereen hier! X

• 17 Augustus 2013 - 15:46

Vivian:

Ha Dorrie, super leuk om te lezen hoe het met je gaat! Ben benieuwd naar de rest van je verhalen. Enne blijven genieten!

• 17 Augustus 2013 - 18:25

Hetty:

Dag Dorrie, zooooo wat ben jij al een eind opgeschoten! Je hebt er goed de pas in!
    En .... wat een belevenissen, je maakt heel wat mee.
    Na afloop heel wat om op terug te zien, heel wat herinneringen.
    Leuk om jou te volgen. Veel wandelsucces, ook namens Cees, Hetty

• 18 Augustus 2013 - 13:43

Paul:

Ha Dorrie!
    Ik krijg net de link naar je reisblog van Dharmo. Behalve die tabletproblemen lijkt het eigenlijk helemaal goed te gaan. Je bent al erg ver! Ik ga je graag verder volgen hier!
    Veel plezier en bonne route!
    liefs
    Paul

• 18 Augustus 2013 - 13:56

Jos En Helma:

Ha Dorrie,

Jee, je afscheidsfeestje voor ons gevoel net achter de rug en nu loop je al door Frankrijk!
    Leuk om je zo te kunnen volgen. Geniet ervan.

Liefs,
    Jos en Helma

• 18 Augustus 2013 - 17:44

John :

Je bent al aardig op weg. Binnen 14dagen al in Frankrijk beland, ga zo door. Vooral niet schamen om de weg te vragen!

Groeten john

• 18 Augustus 2013 - 21:06

Mieke & Jab:

Dag Dorrie, wij lezen nu pas je eerste berichten en zijn zeer onder de indruk hoe jij het weer allemaal realiseert. Binnen 2 weken al in Frankrijk en dan gewoon zeggen, Frankrijk daar heb ik 4 en Spanje nog 6 weken en dan ben ik er,........daar houden wij van, van die figuren die gewoon hun mannetje ( niet letterlijk ) staan en dan gaan met die banaan.
    Wij , maar wie niet, vinden dit een grootse prestatie, nu al en vanaf nu zullen wij het dan ook intensiever gaan volgen !
    Ga zo door leer nog wat frans bij en zorg dat die mevrouw in de buurt blijft voor het zenden en ontvangen !
    Groetjes, Mieke en Jab

• 19 Augustus 2013 - 15:45

Angela Kabalt:

Tjee Dorrie, al in Frankrijk, wat gaat dat snel!
    Leuk om je verslagen te lezen, gelukkig kan dat ook zonder tablet.
    Succes verder en geniet!
    Groetjes Angela

• 31 Augustus 2013 - 21:14

Leny Vallenga:

Ha Dorrie,

wat leuk om te lezen die stoere verhalen!!! Een bijzondere tocht met veel verrassingen die in frankrijk gelukkig gemakkelijker lijkt dan in Belgie. Jammer dat we er niet waren toen je langs Maastricht kwam maar ja dat was niet anders. Ik hoop dat je nog heel veel geniet van de vrijheid, beweging en schoonheid van de natuur,

liefs ook van Hans, Leny