gedwongen rust - Reisverslag uit Galve de Sorbe, Spanje van Dorrie Bracht - WaarBenJij.nu gedwongen rust - Reisverslag uit Galve de Sorbe, Spanje van Dorrie Bracht - WaarBenJij.nu

gedwongen rust

Blijf op de hoogte en volg Dorrie

07 Oktober 2013 | Spanje, Galve de Sorbe

Gisteren een misstap begaan , van een gewoon trapje, dit terwijl ik al die bergen met rotsen en keien en modderstromen goed doorstond. Het gevolg een fikse kneuzing waarbij niets anders past als rust, en de voet omhoog. Ik vond en vindt het zo erg dat ik me via lara, op mijn werk heb ziekgemeld. Ik lag mooi op schema dit raakt natuurlijk helemaal in de war. Ik zit gelukkig in een leuk pension met aardige mensen. Mijn eerder gemaakte kontakten ben ik allemaal weer kwijt, zij lopen door. Ik laat alles maar los en bekijk van dag tot dag wat wijsheid is.

  • 07 Oktober 2013 - 19:15

    Jan:

    Das nou toch dikke pech, inderdaad er valt niets anders te doen dan rust nemen, misschien brengt het je nog iets in je contemplatieve proces, en anders genieten van het hopelijk lekkere weer en het heerlijke fruit daar. Hou je haaks groetjes en sterkte j@n

  • 07 Oktober 2013 - 21:52

    Ans:

    Hoi Dorrie, wat ontzettend vervelend voor je. Hopen maar dat het met een paar dagen rust goed gaat komen. Wat denk je zelf?
    Fijn dat je dan toch nog in een leuk pension kunt verblijven.
    Geef je je er maar aan over, helaas er zit niets anders op. En wie weet ben je eind deze week weer op pad.
    Sterkte meisje. Lieve groet, Ans.

  • 07 Oktober 2013 - 22:02

    Maria Ploegmakers:

    Dag Dorrie,

    Wat ontzettend jammer dat je even niet verder kunt nu. Ik hoop dat je niet al teveel pijn hebt en dat je voorspoedig herstelt. Dan kun je je weg weer herpakken en zul je ook wel weer nieuwe contacten opdoen. Voor nu veel sterkte!

    Hartelijke groeten,
    Maria

  • 07 Oktober 2013 - 22:47

    Petrie:

    He Dor,
    Dat is balen zeg! Terwijl je zo lekker bezig was, want je verhalen klinken nu wel weer heel enthousiast nu je in Spanje bent! Wel slim, dat je je ziek gemeld hebt, zodat je misschien wat langer kunt blijven! Maar het zal allemaal wel niet voor niks zijn, je bent weer gedwongen om rust te nemen.... Ik hoop toch voor jou, dat je heel snel weer verder kunt en weer veel leuke mensen tegen komt en vooral dat je heelhuids thuiskomt! Want... ik zou het ook wel weer 's leuk vinden om jou te zien, en je verhalen in het echt te horen! Veel liefs, sterkte, beterschap en alle goeds, Petrie

  • 08 Oktober 2013 - 21:32

    Dharmo:

    Hee Dorrie,
    Gaat het inmiddels alweer wat beter met je voet? Ja berusten in gedwongen rust hoort er blijkbaar ook bij. Fijn dat je in ieder geval op een prettige plek verblijft. Maar je tocht gaat zo nog langer duren, jee.
    Ben je dan 17 november wel terug voor onze wandelafspraak :-)
    liefs Dharmo

  • 09 Oktober 2013 - 13:35

    Marja Verhagen:

    Hoi Dorrie, ik heb met bewondering jouw verhalen zitten lezen en dan ineens kneus je je voet. Kan je niet doorgaan met de tocht. Dat is flink balen.... hopelijk geneest je voet snel, zodat je de draad weer op kan pakken. Beterschap! groetjes Marja Verhagen

  • 09 Oktober 2013 - 17:20

    Rita:

    Hoi Dorrie,
    Zo ken ik je weer. Het zag er wellicht aanvankelijk ernstiger uit (gezien ook je ziekmelding), maar na 2 dagen rust, ben je gewoon weer aan het wandelen.
    Kortom je bent nog niets veranderd !
    Vond het ontzettend sneu voor je, maar zit nu toch weer lachend een berichtje te sturen.
    Waarschijnlijk heb je over een paar dagen je loopmaatjes ook weer ontmoet.
    Ik wacht je verhaal wel af, maar zou het toch maar even rustig aan doen.
    Misschien wel even 2 nachtjes tussen die schone lakens !!
    Liefs Rita

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Galve de Sorbe

Santiago De Compostella

De bedevaartroute bewandelen richting Santiago de Compostella.

Recente Reisverslagen:

02 November 2013

thuis

31 Oktober 2013

heilige

28 Oktober 2013

De laatste lootjes

26 Oktober 2013

Vilalba

24 Oktober 2013

op mijn verjaardag in ribadeo
Dorrie

Actief sinds 01 Aug. 2013
Verslag gelezen: 491
Totaal aantal bezoekers 115465

Voorgaande reizen:

13 Februari 2024 - 15 April 2024

Een zomer camino in de winter

01 Februari 2023 - 15 April 2023

Camino V

05 Januari 2022 - 01 April 2022

Wandelen

28 November 2020 - 27 Februari 2021

Geen Spanje wel Nederland

08 November 2019 - 26 Februari 2020

Via Buurse, Sevilla naar Salamanca

01 Oktober 2018 - 12 December 2018

Wandelen vanaf Malaga naar Santiago!

05 Augustus 2013 - 05 November 2013

Santiago De Compostella

Landen bezocht: