toch een wonder - Reisverslag uit Galve de Sorbe, Spanje van Dorrie Bracht - WaarBenJij.nu toch een wonder - Reisverslag uit Galve de Sorbe, Spanje van Dorrie Bracht - WaarBenJij.nu

toch een wonder

Blijf op de hoogte en volg Dorrie

09 Oktober 2013 | Spanje, Galve de Sorbe

Ik kan het zelf bijna niet geloven, maar ik loop weer.zou toch al dat gezegende water uit Lourdes geholpen hebben? Ik heb natuurlijk eerder een gekneusde voet gehad en daar was ik dan wel enige tijd mee zoet. Zondag had ik zo'n erge pijn dat ik echt dacht 'dat was het dan '. De zwelling op de voet is weg en het blauwe wordt nu meer groen/geel.
Vandaag dus weer helemaal gelukkig en nog meer genoten. De route vandaag liep langs de kust, was prachtig, en de hoogteverschillen zijn een stuk minder, dus het lopen is relaxter. De uibundige zomer is hier wel wat over, maar het is heerlijk wandelweer.
Ik zit nu bij zusters, heel luxe , een eigen kamer met schone lakens op het bed....

• 09 Oktober 2013 - 18:50

Erik B:

Hoi Dorrie, Fijn te lezen dat je weer bent hersteld. Geniet van de mooie omgeving de Costa Verde. Succes met de laatste loodjes. Groet Erik

• 09 Oktober 2013 - 18:55

Jan:

Go Girl!

• 10 Oktober 2013 - 08:03

Wil :

O gelukkig Dorrie, het zou toch wel erg zonde zijn als je je tocht niet zou kunnen afmaken om zo'n ongelukkige val !
    Geniet van je laatste weken, wij denken al een beetje aan je terugkeer !

• 10 Oktober 2013 - 21:03

Hetty:

Hi Dorrie,

Al weer even geleden dat ik jou volgde maar ik ben helemaal bijgelezen!
    Wat ben jij een doorzetter, ik heb bewondering voor je!!!
    Zo'n pijnlijke voet moet je er niet bij hebben. Inderdaad wonderlijk dat je toch zo snel weer kunt lopen!
    Ik vind het fijn voor je dat jouw geplande wandeling zo ver is gevorderd, dat je er veel herinneringen/ervaringen mee op doet.

Veel groeten, Hetty

• 11 Oktober 2013 - 08:48

Erik-Jan:

Hoi Dorrie,

Wat ben ik blij voor je dat je enkel zo snel herstelt is!! Zou wel heel zuur geweest zijn als je nu je reis had moeten afbreken...zet hem op de laatste weken en geniet!!!

Gr.,
    Erik-Jan

• 11 Oktober 2013 - 21:20

Anne-Marie Heessels-Verberne:

Hoi Dorrie,
    Fijn dat het nu weer gaat met wandelen en dat je nu meer pelgrims ontmoet.
    Want dat lijkt mij ook zo leuk van zo'n tocht. Dat je steeds andere mensen ontmoet. Maar ik begrijp dat elke pelgrim hoogte en dieptepunten meemaakt.
    Ik vind het zo knap dat je het zo goed volhoud al die weken.
    Veel plezier en ik volg je steeds op deze site.
    De groeten ook van Ger
    Anne-Marie

• 13 Oktober 2013 - 15:06

Mieke:

hoi dorrie,
    wat een bikkel ben je toch!!!! gelukkig dat je je voet weer goed kan gebruiken, blijf maar in wonderen geloven. wat ben je al ver gekomen zeg. ik denk iedere dag wel een keer aan je. ben nu weer bij gelezen en blij dat je hier nog steeds gelukkig van wordt. fijn al die andere pelgrims ook al versta je ze niet, jullie hebben hetzelfde doel. hou vol hoor en heel veel groetjes van ons. jab en mieke.