Vertrekken met twijfel - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Dorrie Bracht - WaarBenJij.nu Vertrekken met twijfel - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Dorrie Bracht - WaarBenJij.nu

Vertrekken met twijfel

Door: Dorrie

Blijf op de hoogte en volg Dorrie

11 November 2019 | Nederland, Nederland

Donderdag 7 november
Morgen gaat de reis beginnen . Eerst lopen naar Enschede, waar ik de cursus “ moet” volgen om hospitalereo te zijn in Salamanca. En dan volgende week vertrekken naar Sevilla, samen met Vera en Marianne. Vanuit Sevilla loop ik net als t vorig jaar de Via de la Plata., tot aan Salamanca.
Daar ben ik hospitaleria van 15 dec tot 1 Jan . En daarna zie ik wel ...
.Op dit moment voel ik me niet helemaal safe over de wandeling met rugzak. Ik heb pijn in mijn rug . Hoe komt dit? En hoe wijs is het dan om 150 km te gaan wandelen? Vanavond ga ik mijn laatste hardlooptraining geven aan de “ start to movers”. Maar eens even kijken hoe dat gaat.Verder voelt sowieso de hele onderneming dubbel . Ik neem “ vrijwillig” afscheid van mijn zeer comfortabel leventje en ga een periode tegemoet van mogelijk afzien , spannende dingen . Why ?vraag ik mezelf nu af.Natuurlijk weet ik ook dat het goed is om afstand te nemen van de dagelijkse beslommeringen; avonturen tegemoet gaan ; leuke mensen ontmoeten ;heerlijk wandelen ; ervaren van prachtige plekken en aankomen in (hopelijk) warme albuerges.
Maar op dit moment nog twijfel alom.

• 11 November 2019 - 21:45

Wil:

Geen twijfel Dorrie. Alles achter je laten en er voor gaan zoals je altijd doet ! Wel heel fijn dat je in goed gezelschap bent !
    Ik heb de grootste bewondering voor je. Ga ervoor en geniet van alle nieuwe ervaringen !
    Ik hoop dat je een fantastische tijd hebt en heel veel mooie mensen ontmoet ! Toitoi !
    Liefs Wil