Amsterdam - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Dorrie Bracht - WaarBenJij.nu Amsterdam - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Dorrie Bracht - WaarBenJij.nu

Amsterdam

Door: Dorrie

Blijf op de hoogte en volg Dorrie

28 November 2020 | Nederland, Amsterdam

28 nov
wandelen door Nederland.
Lang hield ik de optie open om naar Spanje te gaan . Ook zat een oogoperatie , die aanvankelijk uitgesteld zou worden , mij in de weg. Betreffende Spanje , dit moest ik toch laten varen en mijn oogoperatie vond gelukkig vervroegd plaats. Met het wandelen door Nederland , hoop ik de winter door te komen , in afwachting van mijn nieuwe huis .De caravan wordt minder aangenaam. Ik had er weinig zin in om een appartement te huren en heb er heel veel zin in om iets te gaan ondernemen. Het afgelopen jaar, 2020 kabbelt voort, glipt door mijn vingers;ik doe naar mijn zin te weinig ...en om mij heen vind ik het saai. Toch is er , zeker wat de kinderen betreft veel gebeurd; een nieuwe wereldburger , een nieuw bedrijf en een verhuizing. Alle 3 zijn zij positief bezig.
Ik begin met het pelgrims pad van Amsterdam naar Maastricht. Dat gaat ongeveer een maand duren . Daarna zie ik weer verder.

  • 28 November 2020 - 09:57

    Herman :

    Dorrie...
    Veel wandelplezier en kijk naar de mooie lichtpuntjes van dit jaar!!

  • 28 November 2020 - 10:02

    Janina:

    Wat leuk weer om van je te horen, veel gebeurd in je leven zo te lezen.
    Geniet van je wandelingen de komende maand.
    Wij wonen ongeveer 20 km van Amsterdam, misschien wandel je wel langs.
    Groetjes Janina

  • 28 November 2020 - 10:24

    Hein:

    Hoi Dorrie,
    Jammer hè, niet naar Spanje? Maar hier is nu een streng regime, zelf zijn wij momenteel opgesloten binnen de grenzen van de gemeente Cómpeta. Gelukkig is die gemeente vrij groot en heeft veel natuurgebied, zoals je weet. Maar toch wordt het hier ook een beetje saai. Wij zijn gewend om te reizen, zo'n 40 jaar geleden kwamen de meeste mensen hier nooit buiten de grens van hun gemeente. En Nederland is ook heel mooi, dat pepert Hens mij vaak in. Mijn lijkt ook dat het een mooie route kan zijn naar Maastricht, hopelijk werkt het weer een beetje mee en heb je ondanks Corona leuke contacten, hopelijk gaat ook alles goed met jouw nieuwe huis.
    Veel succes en plezier met de wandeling,
    Groetjes, Hein

  • 28 November 2020 - 10:28

    Ans:

    Ook dit gaat jje lukken Dorrie. Heerlijk, élke dag een mooie wandeling maken. Lekker buiten in de natuur. Vergeet niet de supermarkt in te gaan ivm de pandemie.
    Anders bel je maar, kom ik wel een hapje brengen. Zolang het in NL is.

  • 28 November 2020 - 12:56

    Bart Wijkmans:

    Veel plezier in Nederland. Diviértete en Holanda. Holanda también es hermosa
    Groeten van Bart

  • 28 November 2020 - 14:38

    Dorothé:

    Leuk zeg van Amsterdam naar Maastricht wandelen. Heel veel plezier, lekker genieten.

  • 28 November 2020 - 15:15

    Joke:

    Hallo Dorrie, leuk dat je het Pelgrimspad gaat lopen. Ik heb onlangs in 8 dagen een stuk van deel 2 gewandeld: van den Bosch naar Thorn, een heel mooi traject. Veel door bosrijk gebied. Ik sliep bij Vrienden op de fiets en in Nivonhuis. Door de strengere maatregelen wandel ik nu dichter bij huis (Oranje Nassaupad). Nederland heeft zoveel mooie gebieden. Zodra het weer kan pak ik de draad van het Pelgrimspad weer op en hoop dan, in blokken van 2 of 3 weken, naar S.de C.te lopen.
    Beste Dorrie, ik wens je mooie wandeldagen en hartverwarmende ontmoetingen. Enne.....keep smiling

  • 28 November 2020 - 19:46

    Ineke:

    Hoi Dorrie,

    Goed plan om het Pelgrimspad te gaan lopen! Ik proef wel dat je popelt om weer je wandelschoenen aan te trekken en als het dan niet in het buitenland kan, is dit een prima alternatief! Ik heb hem jaren geleden ook gelopen en het is een prachtige route.

    Jammer dat je nu nergens een kopje koffie kunt drinken onderweg maar jij bent wel iets gewend volgens mij.

    Heel veel wandelgenot!
    Groetjes, Ineke

  • 28 November 2020 - 22:27

    Jab:

    Dag Dorrie, knap dat je weer zo'n avontuur aan gaat
    Net als de vorige internationale avonturen, wordt dit ook weer een succes,....ik wens je heel veel gezelligheid en plezierige contacten. Blijf gezond !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dorrie

Actief sinds 01 Aug. 2013
Verslag gelezen: 260
Totaal aantal bezoekers 115504

Voorgaande reizen:

13 Februari 2024 - 15 April 2024

Een zomer camino in de winter

01 Februari 2023 - 15 April 2023

Camino V

05 Januari 2022 - 01 April 2022

Wandelen

28 November 2020 - 27 Februari 2021

Geen Spanje wel Nederland

08 November 2019 - 26 Februari 2020

Via Buurse, Sevilla naar Salamanca

01 Oktober 2018 - 12 December 2018

Wandelen vanaf Malaga naar Santiago!

05 Augustus 2013 - 05 November 2013

Santiago De Compostella

Landen bezocht: