10 januari Coevorden 27,5 km - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Dorrie Bracht - WaarBenJij.nu 10 januari Coevorden 27,5 km - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Dorrie Bracht - WaarBenJij.nu

10 januari Coevorden 27,5 km

Door: Dorrie

Blijf op de hoogte en volg Dorrie

10 Januari 2021 | Nederland, Amsterdam

Onbewust of misschien bewust had ik geen wekker gezet. Ik word gewekt doordat ik de gastmevrouw hoor rommelen in de keuken , voor het ontbijt . Dat is een goed teken. Het ontbijt is super en de mevrouw heeft haar mondkap af en is daarmee een stuk toegankelijker . Zij is net begonnen met het verhuren van ruimtes en ze vindt het allemaal nog heel spannend . Ze heeft het perfect voor elkaar .
Ik vind het weer heel fijn om buiten te zijn . Lekker fris en een mooie witte wereld .
Ik moet weer heel wat kilometers overbruggen om op het Pieterpad terug te komen . Het is een mooie route; vooral veel witte weilanden . Koeien zijn er niet meer , wel veel schapen. Ik vraag me af of schapen , bevroren gras heel lekker vinden .Zij lijken het naar de zin te hebben met hun dikke wolletjes.
Het blijft koud vandaag , minder zon en de omgeving blijft wat saai . Vroeger waren hier de Veengebieden. Veel loop ik langs kanalen , die deels bevroren zijn .Er zijn veel
kilometers te gaan vandaag , ik kan het goed hebben .Blijf gewoon rustig doorlopen kijk om me heen en vind het prima.
Net voor 4 uur kom ik aan op mijn adres. Hier heb ik een mooie zitslaapkamer, met een eigen badkamer ; helemaal goed . Lekker bijkomen vanavond . Toch typisch hoe verschillend dagen kunnen zijn . Dit was een mooie dag ...

  • 10 Januari 2021 - 22:06

    Addy Goudsmits:

    "Even" 27 km gelopen en Coevorden bereikt!
    Je trof het met het wéér Dorrie! Het feit dat je blijft genieten, klinkt wel in je verslagen door! Heerlijk het blijft leuk om te lezen!

    Fijne dag weer morgen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dorrie

Actief sinds 01 Aug. 2013
Verslag gelezen: 210
Totaal aantal bezoekers 115405

Voorgaande reizen:

13 Februari 2024 - 15 April 2024

Een zomer camino in de winter

01 Februari 2023 - 15 April 2023

Camino V

05 Januari 2022 - 01 April 2022

Wandelen

28 November 2020 - 27 Februari 2021

Geen Spanje wel Nederland

08 November 2019 - 26 Februari 2020

Via Buurse, Sevilla naar Salamanca

01 Oktober 2018 - 12 December 2018

Wandelen vanaf Malaga naar Santiago!

05 Augustus 2013 - 05 November 2013

Santiago De Compostella

Landen bezocht: