10 januari Coevorden 27,5 km - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Dorrie Bracht - WaarBenJij.nu 10 januari Coevorden 27,5 km - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Dorrie Bracht - WaarBenJij.nu

10 januari Coevorden 27,5 km

Door: Dorrie

Blijf op de hoogte en volg Dorrie

10 Januari 2021 | Nederland, Amsterdam

Onbewust of misschien bewust had ik geen wekker gezet. Ik word gewekt doordat ik de gastmevrouw hoor rommelen in de keuken , voor het ontbijt . Dat is een goed teken. Het ontbijt is super en de mevrouw heeft haar mondkap af en is daarmee een stuk toegankelijker . Zij is net begonnen met het verhuren van ruimtes en ze vindt het allemaal nog heel spannend . Ze heeft het perfect voor elkaar .
Ik vind het weer heel fijn om buiten te zijn . Lekker fris en een mooie witte wereld .
Ik moet weer heel wat kilometers overbruggen om op het Pieterpad terug te komen . Het is een mooie route; vooral veel witte weilanden . Koeien zijn er niet meer , wel veel schapen. Ik vraag me af of schapen , bevroren gras heel lekker vinden .Zij lijken het naar de zin te hebben met hun dikke wolletjes.
Het blijft koud vandaag , minder zon en de omgeving blijft wat saai . Vroeger waren hier de Veengebieden. Veel loop ik langs kanalen , die deels bevroren zijn .Er zijn veel
kilometers te gaan vandaag , ik kan het goed hebben .Blijf gewoon rustig doorlopen kijk om me heen en vind het prima.
Net voor 4 uur kom ik aan op mijn adres. Hier heb ik een mooie zitslaapkamer, met een eigen badkamer ; helemaal goed . Lekker bijkomen vanavond . Toch typisch hoe verschillend dagen kunnen zijn . Dit was een mooie dag ...

• 10 Januari 2021 - 22:06

Addy Goudsmits:

"Even" 27 km gelopen en Coevorden bereikt!
    Je trof het met het wéér Dorrie! Het feit dat je blijft genieten, klinkt wel in je verslagen door! Heerlijk het blijft leuk om te lezen!

Fijne dag weer morgen!