13 maart vervolg - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Dorrie Bracht - WaarBenJij.nu 13 maart vervolg - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Dorrie Bracht - WaarBenJij.nu

13 maart vervolg

Door: Dorrie

Blijf op de hoogte en volg Dorrie

15 Maart 2023 | Spanje, Santiago de Compostella

Vervolg 13 maart

Ik heb natuurlijk geen enkel ww bij me. De man is anderhalf uur bezig om data over te zetten. Wat ben ik blij met hem. Het lukt om outlook over te zetten. Ook WhatsApp lukt. Later blijkt dat ik heel veel kontakten kwijt ben. lastig. Maar hopelijk gaan vrienden mij appen,!!! Ik heb Google, zodat ik de weg weer kan vinden. Voor de rest ben ik mijn apps kwijt.Brrr maar waarschijnlijk moet ik blij zijn met wat ik nu heb.

En wat ben ik blij met Nacho, hij voert discussies met de man, waar ik niets van snap. Samen komen ze er uit.

Als we terug zijn in de airbnb is Q volop aan 't koken. Ik ga vooral oefenen met de tel. Nu kan Nacho mij nog helpen. Het is toch een groot verschil. Een iPhone of een Samsung, zeker voor mij.

We moeten de airbnb enigszins verbouwen, de 2 vrienden van Q komen ook. De keukentafel moet naar de woonkamer. Q heeft ontzettend lekker gekookt. Er is in Santiago een Koreaanse super markt. Het is pittig, Spicy .Ook heeft hij Koreaanse drankjes, die gemixt moeten worden met bier. Dit smaakt gevaarlijk lekker.

Het is gezellig. We hebben plezier . Kijken terug en lachen om de regendagen, en zijn trots dat we het lopend deden, allemaal.

• 15 Maart 2023 - 10:10

Minke:

Ay wat een mooi verslag. Alles valt weer op zijn plek. Zo is de Camino ook. En de vriendschappen. Zo geweldig. Geniet er nog maar van! "Partir c'est mourir un peu". Enfin, that is all in the Camino! Mooie dagen nog.

Groet,

Minke

• 15 Maart 2023 - 12:05

Henk Van Atteveld:

Eind goed, al goed Dorrie.

Dank voor al je verslagen!

• 15 Maart 2023 - 12:31

Goudsmits:

Wat een gedoe Dorrie! Ik zou hier knettergek van worden, zoveel ww-en als andere telefoon zaken even in de war.

Wat fijn dat alles weer in orde is! Gelukkig is het in de buurt van je (voorlopig!) einddoel gebeurd!

Proficiat alweer met je aankomst dichtbij de heilige Jacobus! Hij is je alwéér terwille geweest!

En nu?Richting Den Bosch??

Ik hoor of lees het wel weer! Heel veel dank voor alles wat je met me hebt willen delen!

Geweldig! Ook ik was weer een beetje in de buurt van Santiago! Tot de volgende keer?

Nogmaals DANK en het moge je weer goed gegaan! Lieve groet,

Addy

• 15 Maart 2023 - 17:01

Cinthy :

Heel goed Dorrie, maar effe zo een beetje behelpen met de telefoon de rest komt ook weer in orde. Heel veel plezier nog. Ik reis vandaag naar Nederland terug. Vrijdag ochtend zit ik weer aan de koffie met de buren.[e-1f970]

• 16 Maart 2023 - 09:07

Gon:

Ha Dorrie, na al die regen heerlijk Koreaans eten, wat een afwisseling.

b[e-38]b verbouwen[e-1f604][e-1f604] de natte kleren weer vergeten.