Politieke thema’s - Reisverslag uit Casar de Cáceres, Spanje van Dorrie Bracht - WaarBenJij.nu Politieke thema’s - Reisverslag uit Casar de Cáceres, Spanje van Dorrie Bracht - WaarBenJij.nu

Politieke thema’s

Blijf op de hoogte en volg Dorrie

06 December 2019 | Spanje, Casar de Cáceres

5 dec
Embalse de Encantara
19,4 km
Ik word gewekt door harde kerkklokken die op het plein luiden , waar ook de herberg staat .
Voor mij betekent dit opstaan en pakken . De mannen hebben hier meer moeite mee... en slapen door .
Ik ben mijn oordoppen kwijt , heb de hele rugzak al leeg gehaald. In het donker is het lastig zoeken, ik wil hen niet wakker maken . In de koude keuken wacht ik op hen . Ook hebben we geen afspraak over t ontbijt gemaakt , en dat is ook gezellig om dit samen te doen .
Om 8 uur kan t licht aan en ja hoor de oordoppen liggen op t bed naast mij . Een grote opluchting ; ik gebruik ze de laatste dagen steeds ; luister naar muziek of naar de radio.
Het wordt een beetje saai , maar weer een prachtige dag . Heerlijke zon een prachtig landschap . En een Peter , naast mij ,die vrijwel de gehele dag zijn verhalen vertelt. Relaxed gewandeld .
Rond 2 uur komen we bij een prachtige , moderne herberg aan . Alle drie hebben we een eigen kamer .En we kunnen heerlijk buiten in de zon zitten .
Het is een alleenstaande herberg , met uitzicht op een natuurgebied.
We kunnen zelf kiezen hoe laat we eten . Nou dat willen we wel meteen . Het eten wordt buiten geserveerd. Het lijkt net een vakantie oord.
Wat is dit genieten . Als we klaar zijn met eten krijg ik een appje van mijn makelaar . Mijn huis wordt verkocht !
Wat een opluchting is dit . Van mijn hypotheekadviseur had ik gisteren een app gehad waarin hij zij dat ik blijkbaar nog niet klaar was voor Vught .M.a.w. dat ik het maar moest vergeten . Ik probeerde hier vandaag langzamerhand aan te wennen .
Ik ben zo blij met dit bericht. We drinken er samen nog een extra glas wijn op.
Tot kwart voor 6 zitten we in de zon . Dan wordt het koud .
We drinken de wijn op , en kletsen over van alles en nog wat . De mannen praten veel over politiek, vind ik niet altijd even boeiend. Maar zowel Nacho als Peter vinden dit erg interessant.Vele thema’s komen er langs . Het maakt mij allemaal niet heel veel uit ; ik zit op een roze huizenwolk.

  • 06 December 2019 - 09:32

    Ans:

    Wauw Dorrie, ik begrijp het dat je op die roze wolk zit

  • 06 December 2019 - 09:46

    Marianne:

    Joepie de poepie! Gelukkig 1 huis minder!

  • 06 December 2019 - 10:19

    Rita :

    Relaxed wandelen in de zon in Spanje en dan een appje krijgen dat je huis verkocht is !!!!
    Dat komt af en toe voor in een boek ( en je schrijft het al !!!)
    Heel fijn voor je, blijf maar genieten !!
    Liefs Rita

  • 06 December 2019 - 14:56

    Ineke Willem:

    Hallo Dorrie
    Geweldig om jou reisverslagen te volgen.
    Blijf ervan genieten!
    Gefeliciteerd met de verkoop van je huis we zullen er nog opdrinken als je terug bent.
    Mocht je dan nog geen herberg hebben dan ben je bij ons welkom.
    Blijf genieten ook al zal het niet altijd meevallen.
    Maar zo ziet het leven er ook uit.
    Willem

  • 06 December 2019 - 17:06

    Addy Goudsmits:

    Daar ben ik weer Dorrie.het gekke is Dorrie dat ik de jaren dat ik je nu volgooit iets heb hoeven te veranderen op een mailinglijst.Daarom begreep ik niet dat ik fit jaar ineens niet alles meteen kon lezen. maar zo te zien heb je in alle opzichten een geluksdag vandaag, huis verkocht!! Wat moet dat -zomaar onderweg- een geweldige opluchting zijn.Daarbij begrijp ik dat je leuk gezelschap hebt, mooi weer, goed en gezellig eten.....kortom het gaat je goed. Fijn om dat te lezen.Niet iedereen op deze aardbol kan dat van zichzelf zeggen.......toch?
    Loop ze en geniet!

  • 06 December 2019 - 17:13

    Addy Goudsmits:

    Oef wat een taalfouten, dat kan ik als rechtgeaarde onderwijsvrouw niet op mij laten zitten! Veel te gehaast getypt! Excuses!

    1e regel hoofdletter Het
    2e regel dat ik je nu volg, niets heb hoeven etc...!!
    3e regel dit jaar ipv fit jaar
    3e regel hoofdletter M

    Nogmaals toi toi!

  • 07 December 2019 - 01:00

    JAB:

    Gefeliciteerd Dorrie, wat een mooi lux bericht, zo ver van huis kan alles gewoon doorgaan, met de huidige communicatie middelen ieder moment van de dag bereikbaar en dan heb je jouw huis verkocht, super weer een mijlpaaltje erbij,....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dorrie

Actief sinds 01 Aug. 2013
Verslag gelezen: 271
Totaal aantal bezoekers 117530

Voorgaande reizen:

13 Februari 2024 - 15 April 2024

Een zomer camino in de winter

01 Februari 2023 - 15 April 2023

Camino V

05 Januari 2022 - 01 April 2022

Wandelen

28 November 2020 - 27 Februari 2021

Geen Spanje wel Nederland

08 November 2019 - 26 Februari 2020

Via Buurse, Sevilla naar Salamanca

01 Oktober 2018 - 12 December 2018

Wandelen vanaf Malaga naar Santiago!

05 Augustus 2013 - 05 November 2013

Santiago De Compostella

Landen bezocht: