25 januari Cuyk 26 km (751) - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Dorrie Bracht - WaarBenJij.nu 25 januari Cuyk 26 km (751) - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Dorrie Bracht - WaarBenJij.nu

25 januari Cuyk 26 km (751)

Door: Dorrie

Blijf op de hoogte en volg Dorrie

25 Januari 2021 | Nederland, Amsterdam

Een ochtend , met een leuk en lekker ontbijt . Voor half 10 zijn Elly en ik op pad . Wat een mooie dag wordt dit . Een al felle opkomende zon.De wereld is wit en de straat is glad , dus opletten dat we niet uitglijden . We lopen terug naar Groesbeek, om het Pieterpad op te pakken .We lopen via de natuurbegraafplasts, waar het prachtig is . Wit met een nevel bij de grond . Daarna lopen we via de St Jansberg , door de bossen . Wat is het genieten vandaag , de zon en de sneeuw; het lijkt net een sprookjesbos. Er zijn de nodige hoogteverschillen; heerlijk lopen . We komen langs een enig bakhuisje met een aardige mevrouw, we mogen van het toilet gebruiken en we drinken koffie.
Daarna gaan we richting Gennep , een leuk plaatsje ; maar waar natuurlijk ook weinig te doen is . We steken de Maas weer over en langs de Maas lopen we terug naar Cuyk . Ook dit is een prachtig wandelpad .Vandaag ongeveer een dubbele route gelopen . De mooiste dag tot nu toe; de zon die al lekker warm is , de sneeuw in de morgen en de prachtige omgeving . Jan haalt ons op in St Agatha.
Het eten en de avond verloopt gezellig .

• 26 Januari 2021 - 08:27

Gon:

Ha Dorrie, ja dit klinkt als een toppunt van schoonheid, fijn voor je. Ik vind het leuk voor je dat je zo geniet

• 26 Januari 2021 - 10:38

Rita:

Hoi Dorrie, blijf lekker genieten van die mooie natuur en vermijd de steden !!!!
    Hier in Den Bosch wordt ik erg verdrietig van wat er nu zoal gebeurd. !!!
    Veel groetjes

• 26 Januari 2021 - 11:02

Jab:

Dorrie, jouw Pieterpad loop is één groot evenement, van 'smorgens tot 'savonds wordt er een toneelstuk opgevoerd en jij bent de toneelmeester, maar ook de speler. Gek genoeg is het ook een Corona- cadeautje. Ik wens je weer een fijne loop zuidwaards,....

• 26 Januari 2021 - 11:52

Addy:

Je beschrijft het zo heerlijk......ik loop zó met je mee!
    Water, zon, sneeuw .....om jaloers op te worden! Geniet ze en groet, Addy