Documenten - Reisverslag uit Fuenterrobles, Spanje van Dorrie Bracht - WaarBenJij.nu Documenten - Reisverslag uit Fuenterrobles, Spanje van Dorrie Bracht - WaarBenJij.nu

Documenten

Blijf op de hoogte en volg Dorrie

10 December 2019 | Spanje, Fuenterrobles

10 dec
Fuenterroble
33 km.
Een goede nachtrust in prachtige herberg . Iets voor 9 uur vertrekken we en alle plekken waar mogelijkheden zijn voor een printer zijn nog dicht.
Peter en Paul gaan naar een bar waar mensen vertellen dat in het ayunamento de enige plek in t dorp is , waar een printer is .Ik loop terug naar het stadhuis en ja open ; daar gaat t lukken . Er is een aardige ambtenaar, die Engels spreekt . Een hele opluchting als de documenten in mijn tas zitten .Die ga ik of vanavond of morgen rustig doorlezen , en ondertekenen. Het betreft het voorlopig koopcontract voor Vught.
Ik weet , nog van t vorig jaar dat er een enorme klim is meteen na ons dorp.
Echter die klim heb ik in mijn hoofd te groot gemaakt . Het gaat ons alle 3 goed af. We lopen de volgende provincie in Castilië y Leon.
Paul stopt vandaag in dorpje na 15 km .
Peter en ik lopen door . We bekijken per dorpje of we blijven of dat we doorgaan . De dag is mooi ; iets minder zon ; een heerlijke wandeltemperatuur. De route is weer byzonder. Ineens zien we in the middle of nowhere een apart huis , waar leven is . Ineens zie ik ook een bordje café . Dat is heel welkom. Daar is Mike uit Bergen op Zoom .
Hij beheert daar een huis van een Duitser, die op vakantie is .Zo’n leuke enthousiaste jongen .Hij zet heerlijke koffie voor ons . Het is een sprookjesplek.
Na 20 km zijn we in dorpje met eventueel een herberg . Echter na het eten van frites met heerlijke vette speklappen voelen we de energie weer stromen en besluiten we om door te lopen ,Nog 11 km . Die laatste kilometers zijn pittig omdat het vooral bergop is . Het is mooi om de avond te zien vallen en net voor t donker komen we aan op de plaats van bestemming.
De lucht kleurt prachtig rood .
Het lopen met Peter gaat steeds beter. We zijn inmiddels een goed team . We praten , lachen en kunnen ook stil zijn met elkaar.
We worden in de herberg hartelijk ontvangen; we krijgen heerlijk eten ; de geweldige linzensoep, een pasta, de spareribs sla ik over. Tijdens het eten voel ik hoe moe ik ben. Ik wil alleen nog maar slapen

• 10 December 2019 - 21:52

Henk:

Hoi Dorrie
    Zo te lezen vermaak je je wel.
    Wel spannend om zo een huis te kopen in Vught.
    Ben je wel terug voor de oplevering?
    Groten en nog veel plezier

• 10 December 2019 - 23:22

Jan Van Laarhoven:

Je hebt het goed dorrie

• 11 December 2019 - 00:31

Jab:

Dorrie, je doet het goed, nu je documenten nog,.....nogmaals.gefeliciteerd,...!

• 11 December 2019 - 10:42

Wil:

Een echte dag met een gouden randje:fijne rustplek, aardige mede-caminoers en dan ook nog je contract. Je bent in ieder geval vandaag een geluksvogel. Van harte gefeliciteerd. Hoop dat het de door je gewenste gegevens bevat en je dit lekker los kunt laten.
    Ontspannen verdere reis met je metgezellen !