Ziek?? - Reisverslag uit Granada, Spanje van Dorrie Bracht - WaarBenJij.nu Ziek?? - Reisverslag uit Granada, Spanje van Dorrie Bracht - WaarBenJij.nu

Ziek??

Door: Dorrie

Blijf op de hoogte en volg Dorrie

25 Februari 2024 | Spanje, Granada

Nadat ik 11 uur heb geslapen voel ik me niet fit. Ik ontbijt en ga vandaag gewoon niets doen. Het klooster is een fijne plek, een gezin woont hier met kleine kinderen. Het is een spiritueel centrum. Ik hoop dat ik nog een extra nacht mag blijven.

Ik neem de tijd om mijn rugzak eens goed te onderzoeken. De spullen die ik in de afgelopen 9 dagen niet heb gebruikt,ga ik opsturen

Tot mijn verbazing blijkt het een rugzak vol te zijn. Er sliepen vannacht nog 2 mensen hier, helaas geen caminolopers. Een Deens meisje, zij vertrok al vroeg. En een Fransman. Hij komt naar mij toe met een erg vaag verhaal over zijn creditcard die hij is verloren. Hij heeft 60 euro nodig om de bus te kunnen betalen.

Hier heb ikgeen zin in en ik vertrouw het al helemaal niet.

Ik geef hem als tip dat hij naar de politie moet gaan. Daarmee is voor mij de kous af.

Maar fijn is het niet dat hij hier ook nog een nacht blijft.

Pas om 3 uur weet ik me uitbed te hijsen . Ik moet onderkennen dat het niet de vermoeidheid alleen is, ik heb het te koud en ben rillerig

Ik ga de stad in en eet een salade, daar kikker ik van op. Ik loop wat rond en ervaar nu dat het een mooie stad is, met veel drukte .

Morgenvroeg wil ik het Alhambra gaan bezoeken. Ik hoop echt dat ik me dan beter voel, anders heb ik een probleem. Ziek worden op de camino wil je niet.....

Verzonden vanafOutlook voor Android

• 25 Februari 2024 - 20:48

Pet:

Tja lastig als je ziek word kun je misschien ergens een kamer huren een een paar dagen rustig apatisch zijn .. niet leuk maar wel te doen. Je schrijft ; " tot mijn verbazing blijkt het een rugzak vol te zijn ." dat zijn de spullen die je terugstuurt ? Een rugzak uit je rugzak ?

• 25 Februari 2024 - 20:52

Marion Adriaansen:

Beterschap Dorrie! Ik hoop dat je na nog een rustige nacht morgen weer opgeknapt bent en kunt genieten van het Alhambra. Wij leven met je mee, Marion

• 25 Februari 2024 - 21:04

Joop:

Heel veel sterkte en beterschap Dorrie. Hoop dat je morgen nog wel het Alhambra kunt bezoeken. Echt de moeite waard.

• 25 Februari 2024 - 21:15

Erik-Jan:

Beterschap Dorrie!! Take care! Alhambra is echt prachtig...

• 25 Februari 2024 - 21:17

Ans:

Had je zoveel onnodige spullen bij Dorrie? Das toch niets voor jou. Maar het wandelen, en zeker de bergen op zal dan minder zwaar zijn. Hou je meer energie over wat fijn is. Zeker wanneer je je niet lekker voelt.

Daar zou ik eerst aan werken, weer helemaal fit worden. Die camino die wacht wel.

Beroerd verder wandelen zou ik je niet aanraden.

Geniet ff van de rust. Je lichaam vindt dat ook fijn.

Beterschap Dorrie, komt goed.[e-1f338]X.

• 25 Februari 2024 - 21:34

Wil:

O Dorrie wat vervelend. Ik hoop dat je je morgen een stuk fitter voelt om te genieten van het Alhambra. Had je zoveel spullen bij je om rekening te houden met zowel heel mooi als heel slecht weer ? Zorg goed voor jezelf !

Beterschap, ik duim voor je ! [e-1f44d]

• 25 Februari 2024 - 22:12

Marianne:

Beterschap Dorrie! Wat vervelend om je niet lekker te voelen nu. Alhambra is de moeite waard. Prachtige kleuren .

• 25 Februari 2024 - 23:48

Marja:

Lekker naar je lichaam luisteren Dorrie.

Het belangrijkste wat je nodig hebt; het is je vervoer.

Verwen je zelf....

Liefs, Marja[e-1f339][e-1f496]

• 26 Februari 2024 - 08:42

Koosje:

Sterkte en beterschap Dorrie, even een time-out is nooit weg

• 26 Februari 2024 - 09:07

Minke:

Laten we hopen dat het meevalt. Ziek worden op de Camino, je moet er niet aandenken! Wens je sterkte. En die Fransman dat is geen zuivere koffie.

• 26 Februari 2024 - 11:08

Anne-Marie:

Beterschap Dorrie, doe anders wat rustiger aan! Ik hoop dat je kunt genieten van de mooie stad Granada!

• 26 Februari 2024 - 11:26

Jan V Laarhoven :

Het Alhambra is écht de moeite, dus ik hoop dat je je dan weer beter voelt[e-2764]️‍

• 26 Februari 2024 - 17:45

Elise:

[e-2764]️ beterschap Dorrie, goed voor jezelf zorgen doe je goed en geniet ze nog in Granada [e-1f60d][e-1f496][e-1f618]