9 dec caravan ( Helvoirt) 13.5 km ( 153,5) - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Dorrie Bracht - WaarBenJij.nu 9 dec caravan ( Helvoirt) 13.5 km ( 153,5) - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Dorrie Bracht - WaarBenJij.nu

9 dec caravan ( Helvoirt) 13.5 km ( 153,5)

Door: Dorrie

Blijf op de hoogte en volg Dorrie

09 December 2020 | Nederland, Amsterdam

Het appartement waar ik vannacht verbleef was mooi, netjes en modern opgeknapt . Voor het ontbijt werd ik uitgenodigd bij hen in de woonkamer . Ik keek mijn ogen uit ; wat een spullen , weggehaald uit antiekzaken en rommelmarkten erg leuk . Ze zijn heel druk met opknappen ,ze hebben mooie plannen .
Om half 10 ben ik bij het pontje, het is koud en zo mistig dat ik de overkant van de Maas niet kan zien . Even maak ik me er zorgen over of het pontje wel vaart , vanwege de mist . Maar al snel hoor ik het aankomen . Ik ben de enige die de oversteek maakt. Met Jet heb ik afgesproken dat ze mij vanuit Bokhoven , over de dijk , tegemoet loopt .
Tot mijn verrassing zijn ook Rita en Rian erbij . Heel gezellig . Bij Jet warmen we op , drinken koffie met zelfgemaakte koek . Heerlijk...
Met Rita rijd ik mee naar haar nieuwe huis . Ze heeft het mooi en gezellig ingericht... nog wat klussen en dan is het een fijn plekje voor haar .
Dan het laatste stukje van het eerste deel van het Pelgrims pad , naar de camping . Ik vind het lekker om te lopen . Zolang je maar in beweging blijft is het prima buiten . Het bos geeft mij het gevoel alsof het de afgelopen 2 weken van herfst naar winter is gegaan .
In de caravan snel de kachels aan , dan is het goed te doen .
Nu wat zaken regelen , vrijdag Bobby weekend en dinsdag verder met deel 2 van het pelgrims pad

  • 10 December 2020 - 09:02

    Jab:

    Zo, even thuis, even je eigen frisse boslucht opsnuiven en dan via Amsterdam heen en weer, dan weer verder, fijn weekend,...

  • 10 December 2020 - 16:24

    Gon:

    Ha Dorrie, hoe is het om weer even” thuis” te zijn?
    Wat afwisselend hé, de afgelopen twee weken. Kom je nog meer wandelaars tegen?
    Nu weekend warm in Amsterdam .
    Zo leuk om je te volgen.

  • 12 December 2020 - 15:23

    Koosje :

    Even bijgelezen! Mooie verhalen Dorrie dat druilorenweer van vandaag is minder leuk. Hoop dat je een binnendag hebt!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dorrie

Actief sinds 01 Aug. 2013
Verslag gelezen: 450
Totaal aantal bezoekers 117384

Voorgaande reizen:

13 Februari 2024 - 15 April 2024

Een zomer camino in de winter

01 Februari 2023 - 15 April 2023

Camino V

05 Januari 2022 - 01 April 2022

Wandelen

28 November 2020 - 27 Februari 2021

Geen Spanje wel Nederland

08 November 2019 - 26 Februari 2020

Via Buurse, Sevilla naar Salamanca

01 Oktober 2018 - 12 December 2018

Wandelen vanaf Malaga naar Santiago!

05 Augustus 2013 - 05 November 2013

Santiago De Compostella

Landen bezocht: