9 dec caravan ( Helvoirt) 13.5 km ( 153,5) - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Dorrie Bracht - WaarBenJij.nu 9 dec caravan ( Helvoirt) 13.5 km ( 153,5) - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Dorrie Bracht - WaarBenJij.nu

9 dec caravan ( Helvoirt) 13.5 km ( 153,5)

Door: Dorrie

Blijf op de hoogte en volg Dorrie

09 December 2020 | Nederland, Amsterdam

Het appartement waar ik vannacht verbleef was mooi, netjes en modern opgeknapt . Voor het ontbijt werd ik uitgenodigd bij hen in de woonkamer . Ik keek mijn ogen uit ; wat een spullen , weggehaald uit antiekzaken en rommelmarkten erg leuk . Ze zijn heel druk met opknappen ,ze hebben mooie plannen .
Om half 10 ben ik bij het pontje, het is koud en zo mistig dat ik de overkant van de Maas niet kan zien . Even maak ik me er zorgen over of het pontje wel vaart , vanwege de mist . Maar al snel hoor ik het aankomen . Ik ben de enige die de oversteek maakt. Met Jet heb ik afgesproken dat ze mij vanuit Bokhoven , over de dijk , tegemoet loopt .
Tot mijn verrassing zijn ook Rita en Rian erbij . Heel gezellig . Bij Jet warmen we op , drinken koffie met zelfgemaakte koek . Heerlijk...
Met Rita rijd ik mee naar haar nieuwe huis . Ze heeft het mooi en gezellig ingericht... nog wat klussen en dan is het een fijn plekje voor haar .
Dan het laatste stukje van het eerste deel van het Pelgrims pad , naar de camping . Ik vind het lekker om te lopen . Zolang je maar in beweging blijft is het prima buiten . Het bos geeft mij het gevoel alsof het de afgelopen 2 weken van herfst naar winter is gegaan .
In de caravan snel de kachels aan , dan is het goed te doen .
Nu wat zaken regelen , vrijdag Bobby weekend en dinsdag verder met deel 2 van het pelgrims pad

• 10 December 2020 - 09:02

Jab:

Zo, even thuis, even je eigen frisse boslucht opsnuiven en dan via Amsterdam heen en weer, dan weer verder, fijn weekend,...

• 10 December 2020 - 16:24

Gon:

Ha Dorrie, hoe is het om weer even” thuis” te zijn?
    Wat afwisselend hé, de afgelopen twee weken. Kom je nog meer wandelaars tegen?
    Nu weekend warm in Amsterdam .
    Zo leuk om je te volgen.

• 12 December 2020 - 15:23

Koosje :

Even bijgelezen! Mooie verhalen Dorrie dat druilorenweer van vandaag is minder leuk. Hoop dat je een binnendag hebt!