8dec Bern 14,5 km(140) - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Dorrie Bracht - WaarBenJij.nu 8dec Bern 14,5 km(140) - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Dorrie Bracht - WaarBenJij.nu

8dec Bern 14,5 km(140)

Door: Dorrie

Blijf op de hoogte en volg Dorrie

08 December 2020 | Nederland, Amsterdam

Het ontbijt kreeg ik gisteren al , dus deze morgen kan ik alles zelf regelen . De ochtend is prachtig , er hangt mist boven de weilanden die wit zijn . Het is koud , maar gelukkig droog , met een vaag zonnetje.Een groot deel loop ik vandaag door gebied met weilanden en omgeploegde akkers.Af en toe een huis en geen mensen. Heel spannend is het verder vandaag niet . Achteraf ben ik erg blij dat ik onderweg bij een spar alvast boodschappen deed, want op de plek van bestemming hoor ik dat de eerste supermarkt 7 km ver is . Nou in 14 km heb ik geen zin meer .
Ik vind het fijn dat ik in bekend gebied kom , de Maas , hoewel nog wel aan de andere kant.
Het overnachtingsadres is in Bern. Een prachtig huis , met 2 grote honden en 2 mannen . Zij wonen hier 2 jaar , helemaal happy . Kan ik me helemaal voorstellen. Een huis met veel mogelijkheden waar ze druk aan t verbouwen zijn in een prachtig stil gebied , aan de Maas.
Ondanks dat ik te vroeg ben word ik vriendelijk welkom geheten. Ik heb een kompleet , mooi ingericht appartement ,tot mijn beschikking. Het is nog vroeg in de middag en ik vind het lekker om gewoon lui te doen . Ik ga dus niet meer op pad , vermaak me met lezen , breien en eten ..voorlopig de laatste avond onderweg . Morgen weer naar de caravan . Inmiddels is de waterleiding gerepareerd. Jan en Lara waren er vandaag ; Jan heeft de waterleiding gerepareerd en via een video ben ik geïnstrueerd hoe ik voortaan mijn water moet afsluiten... happy met de kinders

  • 09 December 2020 - 11:28

    Sujato:

    Lieve Dorrie,terug naar de Caravan?Heel leuk trouwens om jouw avonturen te lezen !En wat ben jij een bofkont met jouw kinderen!Iets om heel dankbaar voor te zijn!Fijne dag en veel genieten!liefs van Sujato

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dorrie

Actief sinds 01 Aug. 2013
Verslag gelezen: 216
Totaal aantal bezoekers 117888

Voorgaande reizen:

13 Februari 2024 - 15 April 2024

Een zomer camino in de winter

01 Februari 2023 - 15 April 2023

Camino V

05 Januari 2022 - 01 April 2022

Wandelen

28 November 2020 - 27 Februari 2021

Geen Spanje wel Nederland

08 November 2019 - 26 Februari 2020

Via Buurse, Sevilla naar Salamanca

01 Oktober 2018 - 12 December 2018

Wandelen vanaf Malaga naar Santiago!

05 Augustus 2013 - 05 November 2013

Santiago De Compostella

Landen bezocht: