16 dec Oirschot 18 km ( 192) - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Dorrie Bracht - WaarBenJij.nu 16 dec Oirschot 18 km ( 192) - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Dorrie Bracht - WaarBenJij.nu

16 dec Oirschot 18 km ( 192)

Door: Dorrie

Blijf op de hoogte en volg Dorrie

16 December 2020 | Nederland, Amsterdam

Een overdadig ontbijt , na een heerlijke nachtrust, is een goede start van de dag .
Om half 10 zijn we op pad . Het is een mooie dag , fris en de zon begint te schijnen . Het eerste stukje is niet fijn lopen , een drukke weg , steeds moeten we in de berm springen om heel te blijven . Dit verandert gelukkig snel als we het dorp Haaren verlaten . Het lukt om het pelgrims pad terug te vinden . Het is opvallend dat na Den Bosch het pelgrims pad beter staat aangegeven met gele pijlen . Ik ervaar vandaag als een cadeau , heerlijk zonnig weer ; we kunnen meerdere keren op een bankje in de zon zitten . De route is prachtig, bossen en weidse uitzichten over de Vennen en de heide van de Campina. En het gezelschap is aangenaam . De hele familie komt langs , ik ben weer helemaal op de hoogte van al het lief en leed ; we praten wat af . Ons looptempo komt goed overeen .
Ik ben heel blij dat dit wandelen , met overnachten mogelijk is ondanks de Corona.
Ongeveer 3 km voor Oirschot neemt Elly de bus naar Tilburg , weer terug naar huis. Ik loop in mijn eentje door naar de overnachtingsplek. Dit is weer super. Ik krijg een heel huis tot mijn beschikking. De eigenaar legt uit hoe alles werkt en laat mij verder met rust.
Van Elly hoor ik nog dat zij goed is thuisgekomen, ik boek een overnachting voor over 2 dagen . Dat is wat moeilijk , mensen haken af door Corona.Na een paar telefoontjes lukt het .

  • 17 December 2020 - 11:53

    Willem Klok:

    Geniet weer van het 2e gedeelte van je pelgrimsreis. Het is zeker ook een tijd om alles waar je mee bezig bent of nog komt te overdenken.
    Veel plezier!
    Willem

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dorrie

Actief sinds 01 Aug. 2013
Verslag gelezen: 186
Totaal aantal bezoekers 117423

Voorgaande reizen:

13 Februari 2024 - 15 April 2024

Een zomer camino in de winter

01 Februari 2023 - 15 April 2023

Camino V

05 Januari 2022 - 01 April 2022

Wandelen

28 November 2020 - 27 Februari 2021

Geen Spanje wel Nederland

08 November 2019 - 26 Februari 2020

Via Buurse, Sevilla naar Salamanca

01 Oktober 2018 - 12 December 2018

Wandelen vanaf Malaga naar Santiago!

05 Augustus 2013 - 05 November 2013

Santiago De Compostella

Landen bezocht: