15 Jan Holten 8 km - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Dorrie Bracht - WaarBenJij.nu 15 Jan Holten 8 km - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Dorrie Bracht - WaarBenJij.nu

15 Jan Holten 8 km

Door: Dorrie

Blijf op de hoogte en volg Dorrie

15 Januari 2021 | Nederland, Amsterdam

Voorlopig het laatste onderweg ontbijt . Het staat allemaal klaar in de ijskast. Nadat ik afscheid heb genomen van de aardige gastvrouw ben ik weer onderweg naar het station Holten . Dit is (voor mijn begrip inmiddels ) een klein stukje van 8 km . Onderweg word ik overvallen door een heuse sneeuwstorm. Dit heb ik eerder onderweg nog niet gehad en is dus weer byzonder . De wereld om mij heen wordt wit . Mooi om te zien . Ik ben te vroeg bij het station en verken al vast de route die ik maandag weer ga oppakken . Heb er nu al zin in . Het komende weekend wordt een kleinkindweekend , in Amsterdam ,wat ook weer heel leuk is .
Maandag verder

• 15 Januari 2021 - 21:22

Dorothé:

Het was weer leuk om elke dag je avonturen te lezen. Lekker genieten in Amsterdam. Ik kijk er weer naar uit om maandag je verhalen te lezen. Alvast succes en veel wandelplezier voor maandag.

• 15 Januari 2021 - 23:51

Koosje:

Ha Dorrie

Even bijgelezen! Je bent een echte dy-hard! Een doorzettingsvermogen waaraan het bij mij soms ontbreekt!
    Je komt overal, genoeg personages te spotten. Ik wens je een mooi weekend met jeugdig elan!

• 16 Januari 2021 - 00:03

Janine Kortbeek:

Hoi Dorrie,

Geniet van je weekend met de familie! Lekker even bijkomen en opwarmen en dan met goede moed weer op pad!