21 januari Wijnbergen 24 km - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Dorrie Bracht - WaarBenJij.nu 21 januari Wijnbergen 24 km - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Dorrie Bracht - WaarBenJij.nu

21 januari Wijnbergen 24 km

Door: Dorrie

Blijf op de hoogte en volg Dorrie

21 Januari 2021 | Nederland, Amsterdam

Omdat Sandra naar haar werk moet , ben ik vroeg op pad. Het heeft de afgelopen nacht enorm hard gestormd en geregend . Ik hoop dat mijn caravan , dit keer gespaard is gebleven.
De ochtend is heerlijk, de zon schijnt volop. De harde wind is er nog steeds . Maar omdat ik terug wil naar het Pieterpad, loop ik de eerste 8 km naar het noorden , naar Zelhem .Lopen met deze wind in de rug is of ik vleugels heb . Lang loop ik om uit Doetinchem te komen , via leuke fietspaden .
In Zelhem pak ik met enige hulp het Pieterpad weer op . Mooie kleine paadjes, langs slot Slangenburg, door bossen en door weilanden . Een mooie en gevarieerde route vandaag . Na de middag wordt de lucht donkerder maar het blijft droog. Het lijkt alsof de tegenwind kouder wordt . Het laatste stuk loop ik in open veld en dat is hard werken .
Mijn gastadres is in buitengebied; vader met 2 kinderen . Moeder is aan het werken . Vader heeft het zwaar met en zijn werk en de kinders die met school geholpen moeten worden .Ik krijg een kamer met badkamer . Het is allemaal wat rommelig . Maar het is lekker warm , prima.
Een goede dag ....

  • 21 Januari 2021 - 21:31

    Gon:

    Weer veel kilometers vandaag.Fijn dat het een mooie route was. De komende dagen komt regelmatig de zo’n tevoorschijn , zegt het weerbericht. Heerlijk voor je

  • 21 Januari 2021 - 21:36

    Ad:

    Dorrie, ik vind het heel knap van je dat je in deze corona-tijd het toch voor elkaar krijgt om overnachtingen te vinden. Wij hebben vandaag ook gewandeld en gemerkt dat het heerlijk weer was. Ook rondom Valkenswaard.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dorrie

Actief sinds 01 Aug. 2013
Verslag gelezen: 253
Totaal aantal bezoekers 116713

Voorgaande reizen:

13 Februari 2024 - 15 April 2024

Een zomer camino in de winter

01 Februari 2023 - 15 April 2023

Camino V

05 Januari 2022 - 01 April 2022

Wandelen

28 November 2020 - 27 Februari 2021

Geen Spanje wel Nederland

08 November 2019 - 26 Februari 2020

Via Buurse, Sevilla naar Salamanca

01 Oktober 2018 - 12 December 2018

Wandelen vanaf Malaga naar Santiago!

05 Augustus 2013 - 05 November 2013

Santiago De Compostella

Landen bezocht: