21 januari Wijnbergen 24 km - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Dorrie Bracht - WaarBenJij.nu 21 januari Wijnbergen 24 km - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Dorrie Bracht - WaarBenJij.nu

21 januari Wijnbergen 24 km

Door: Dorrie

Blijf op de hoogte en volg Dorrie

21 Januari 2021 | Nederland, Amsterdam

Omdat Sandra naar haar werk moet , ben ik vroeg op pad. Het heeft de afgelopen nacht enorm hard gestormd en geregend . Ik hoop dat mijn caravan , dit keer gespaard is gebleven.
De ochtend is heerlijk, de zon schijnt volop. De harde wind is er nog steeds . Maar omdat ik terug wil naar het Pieterpad, loop ik de eerste 8 km naar het noorden , naar Zelhem .Lopen met deze wind in de rug is of ik vleugels heb . Lang loop ik om uit Doetinchem te komen , via leuke fietspaden .
In Zelhem pak ik met enige hulp het Pieterpad weer op . Mooie kleine paadjes, langs slot Slangenburg, door bossen en door weilanden . Een mooie en gevarieerde route vandaag . Na de middag wordt de lucht donkerder maar het blijft droog. Het lijkt alsof de tegenwind kouder wordt . Het laatste stuk loop ik in open veld en dat is hard werken .
Mijn gastadres is in buitengebied; vader met 2 kinderen . Moeder is aan het werken . Vader heeft het zwaar met en zijn werk en de kinders die met school geholpen moeten worden .Ik krijg een kamer met badkamer . Het is allemaal wat rommelig . Maar het is lekker warm , prima.
Een goede dag ....

• 21 Januari 2021 - 21:31

Gon:

Weer veel kilometers vandaag.Fijn dat het een mooie route was. De komende dagen komt regelmatig de zo’n tevoorschijn , zegt het weerbericht. Heerlijk voor je

• 21 Januari 2021 - 21:36

Ad:

Dorrie, ik vind het heel knap van je dat je in deze corona-tijd het toch voor elkaar krijgt om overnachtingen te vinden. Wij hebben vandaag ook gewandeld en gemerkt dat het heerlijk weer was. Ook rondom Valkenswaard.