1 febr Gennep 19 km (. 770) - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Dorrie Bracht - WaarBenJij.nu 1 febr Gennep 19 km (. 770) - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Dorrie Bracht - WaarBenJij.nu

1 febr Gennep 19 km (. 770)

Door: Dorrie

Blijf op de hoogte en volg Dorrie

01 Februari 2021 | Nederland, Amsterdam

Na weer even wennen op de camping en na een kleinkindweekend , ga ik met frisse moed op pad . Ik heb er weer zin in . Nog steeds is er de lockdown, ik weet niet wat ik beter anders zou kunnen doen . Met de trein reis ik vanaf Amsterdam terug naar Cuyk . Van Elly krijg ik al berichten dat de Maas erg hoog staat . Ik hoop dat dit geen problemen geeft. Na enige vertraging door een treinuitval en door een man die langs het spoor loopt , arriveer ik later als gepland in Cuyk . Elly loopt mee naar Gennep. Zoals meestal , is zij zeer voortvarend en zet er
meteen flink de pas in . Dan merk ik dat ik moe ben en uit het ritme van het lopen . Ook word ik onderweg bibberig van te veel of te weinig suiker?Onderweg zien we dat de Maas heel hoog staat ; wandelwegen zijn geblokkeerd, door het water. We lopen hierdoor meer kilometers als gepland. Pas in Gennep komen we een bankje tegen . Dan moet ik echt bijkomen . Het uitrusten en de eigengebakken cake van Elly, tgv Jan’s verjaardag ; doen enige energie terugkomen . Elly loopt nog mee tot de supermarkt , daarna loopt zij terug, en haalt Jan haar op . Ik doe boodschappen en dan moet of mag ik nog 5 km. Ik red het niet voor het donker . Precies om 6 uur ben ik bij mijn bnb . Dit is een camping met 3 huisjes. Een fijn huisje met alles erop en eraan .
De verse erwtensoep smaakt heerlijk. Daarna wordt het vroeg slapen ...

• 01 Februari 2021 - 21:02

Peter:

Hoi, interessant wordt het weer. Sterkte morgen..hopelijk staan er een paar bankjes..

• 02 Februari 2021 - 08:16

Minke:

Hoi Dorrie, succes met de volgende etappe! Ik bewonder je.....Lees je verhaaltjes elke dag, erg leuk. Hartelijke groet!