1 febr Gennep 19 km (. 770) - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Dorrie Bracht - WaarBenJij.nu 1 febr Gennep 19 km (. 770) - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Dorrie Bracht - WaarBenJij.nu

1 febr Gennep 19 km (. 770)

Door: Dorrie

Blijf op de hoogte en volg Dorrie

01 Februari 2021 | Nederland, Amsterdam

Na weer even wennen op de camping en na een kleinkindweekend , ga ik met frisse moed op pad . Ik heb er weer zin in . Nog steeds is er de lockdown, ik weet niet wat ik beter anders zou kunnen doen . Met de trein reis ik vanaf Amsterdam terug naar Cuyk . Van Elly krijg ik al berichten dat de Maas erg hoog staat . Ik hoop dat dit geen problemen geeft. Na enige vertraging door een treinuitval en door een man die langs het spoor loopt , arriveer ik later als gepland in Cuyk . Elly loopt mee naar Gennep. Zoals meestal , is zij zeer voortvarend en zet er
meteen flink de pas in . Dan merk ik dat ik moe ben en uit het ritme van het lopen . Ook word ik onderweg bibberig van te veel of te weinig suiker?Onderweg zien we dat de Maas heel hoog staat ; wandelwegen zijn geblokkeerd, door het water. We lopen hierdoor meer kilometers als gepland. Pas in Gennep komen we een bankje tegen . Dan moet ik echt bijkomen . Het uitrusten en de eigengebakken cake van Elly, tgv Jan’s verjaardag ; doen enige energie terugkomen . Elly loopt nog mee tot de supermarkt , daarna loopt zij terug, en haalt Jan haar op . Ik doe boodschappen en dan moet of mag ik nog 5 km. Ik red het niet voor het donker . Precies om 6 uur ben ik bij mijn bnb . Dit is een camping met 3 huisjes. Een fijn huisje met alles erop en eraan .
De verse erwtensoep smaakt heerlijk. Daarna wordt het vroeg slapen ...

  • 01 Februari 2021 - 21:02

    Peter:

    Hoi, interessant wordt het weer. Sterkte morgen..hopelijk staan er een paar bankjes..

  • 02 Februari 2021 - 08:16

    Minke:

    Hoi Dorrie, succes met de volgende etappe! Ik bewonder je.....Lees je verhaaltjes elke dag, erg leuk. Hartelijke groet!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dorrie

Actief sinds 01 Aug. 2013
Verslag gelezen: 247
Totaal aantal bezoekers 116722

Voorgaande reizen:

13 Februari 2024 - 15 April 2024

Een zomer camino in de winter

01 Februari 2023 - 15 April 2023

Camino V

05 Januari 2022 - 01 April 2022

Wandelen

28 November 2020 - 27 Februari 2021

Geen Spanje wel Nederland

08 November 2019 - 26 Februari 2020

Via Buurse, Sevilla naar Salamanca

01 Oktober 2018 - 12 December 2018

Wandelen vanaf Malaga naar Santiago!

05 Augustus 2013 - 05 November 2013

Santiago De Compostella

Landen bezocht: