18 januari Laren ( Gelderland) 16 km (604) - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Dorrie Bracht - WaarBenJij.nu 18 januari Laren ( Gelderland) 16 km (604) - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Dorrie Bracht - WaarBenJij.nu

18 januari Laren ( Gelderland) 16 km (604)

Door: Dorrie

Blijf op de hoogte en volg Dorrie

18 Januari 2021 | Nederland, Amsterdam

Vanochtend weer op pad na een enerverend weekend bij de (het)(klein)kind(eren).
Omdat Bobby ineens bedacht om lekker lang te slapen deze ochtend is het nogal stressen om de trein te halen . Dit lukt net. Ik heb rond 10.30uur met Gon afgesproken op het station in Holten . Heel fijn om weer te kunnen wandelen . We gaan samen op pad. Het is bewolkt maar droog . Snel lopen we Holten uit en het platteland in . De route vandaag is niet heel spannend ; vlak , boerderijen en grasland. Het laatste stukje wordt mooier door het bos en over het landgoed Verwolde. Op deze route komen we 2 keer een plek tegen voor Pieterpad lopers om koffie te drinken . Dat voelt heel gastvrij. Waar we echter het meeste behoefte aan hebben , een toilet is er niet... daar wordt het bos dus weer voor gebruikt. We hebben het gezellig en veel te praten over van alles . Het is heel anders als alleen lopen . Dan loop ik sneller en ben er meer op gericht hoe ver nog .Het lopen gaat goed en gemakkelijk na al die ( lichamelijke) rust van het weekend .De tijd vliegt en de kilometers zijn voor vandaag niet zo heel veel , voordat we het weten zijn we al in Laren . De gastmevrouw is een oudere lieve dame die op onze verdieping o.a. gebreide sokken te koop aanbiedt . Heel stiekem vind ik mijn sokken toch net iets mooier. We hebben een zitkamer , badkamer en een slaapkamer, alles weer zeer compleet . Het is ouderwets en knussig

• 18 Januari 2021 - 23:59

Peter:

Leuk dat het goed ging vandaag . Ik kan me de omgeving goed voorstellen daar. Succes morgen.