4 febr Venlo 22km ( 842) - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Dorrie Bracht - WaarBenJij.nu 4 febr Venlo 22km ( 842) - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Dorrie Bracht - WaarBenJij.nu

4 febr Venlo 22km ( 842)

Door: Dorrie

Blijf op de hoogte en volg Dorrie

04 Februari 2021 | Nederland, Amsterdam

Bij het opstaan voel ik de vermoeid heid van gisteren nog in mijn lijf . Heel veel zin heb ik er niet in vandaag . Dit verandert als ik buiten kom . Ik word uitgebreid uitgezwaaid door het camping echtpaar . Zij konstateren dat ik er heel anders uitzie als gisteren. Ik geloof het graag .
Meteen wandel ik in een prachtig bos , met veel vennen, die groter zijn als normaal . Het pad ligt net niet onder water .Ik loop weer echt te genieten . Heerlijk weer , een , wat mager, zonnetje en een prachtige omgeving . Ik loop bewust heel rustig en relaxed. Met Tom is de afspraak dat we elkaar treffen bij de veerpont van
Grubbenvorst. Ik steek de Maas over , die al weer iets zakt . Op een bankje in de zon wacht ik op Tom . Fijn om hem te zien , en zien hoe lang hij mee blijft lopen . Voor Tom is het teruglopen naar Venlo , voor mij is het het Pieterpad volgen naar Venlo. We lopen vooral langs de Maas. Weer een mooi gezicht al dat water , maar het is te zien dat het water hoger heeft gestaan . Tom vindt een magnetron maaltijd niets dus hij bedenkt een maaltijd om te koken . Is lekker en zeker een stuk gezonder . De mevrouw van de overnachtingsplek is zeer coronapanisch , we moeten overal in huis mondkapjes dragen . Niet een heel gezellige plek vanavond maar functioneel goed.

  • 04 Februari 2021 - 21:18

    Gon:

    Wat fijn Dorrie , dat je toch weer in een goede mood komt tijdens het lopen. Het was prachtig weer en dat doet veel he.
    Leuk zeg , samen met Tom lopen.
    Fijne avond samen en morgen weer verder

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dorrie

Actief sinds 01 Aug. 2013
Verslag gelezen: 265
Totaal aantal bezoekers 115405

Voorgaande reizen:

13 Februari 2024 - 15 April 2024

Een zomer camino in de winter

01 Februari 2023 - 15 April 2023

Camino V

05 Januari 2022 - 01 April 2022

Wandelen

28 November 2020 - 27 Februari 2021

Geen Spanje wel Nederland

08 November 2019 - 26 Februari 2020

Via Buurse, Sevilla naar Salamanca

01 Oktober 2018 - 12 December 2018

Wandelen vanaf Malaga naar Santiago!

05 Augustus 2013 - 05 November 2013

Santiago De Compostella

Landen bezocht: