Milsbeek/Heumen - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Dorrie Bracht - WaarBenJij.nu Milsbeek/Heumen - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Dorrie Bracht - WaarBenJij.nu

Milsbeek/Heumen

Door: Dorrie

Blijf op de hoogte en volg Dorrie

12 Januari 2022 | Nederland, Maastricht

12 januari Milsbeek /Heumen 23 km
Stipt om half 9 wordt mij een heerlijk ontbijt aangeboden . Top om de dag zo te beginnen . Om half 10 ben ik op pad. Het is grijs maar minder koud als gisteren . Ik loop terug naar het pad . Ik neem me voor om vandaag goed de bordjes te volgen . Het wandelen over de St Jans.berg en de mooker heide is prachtig . Het is voor mij totaal anders als het Duitse bos gisteren. Ik voel me verbonden met de natuur. Een mooi , rijk , gelukkig gevoel .”that’s life “.
Ik heb met Sujato, mijn oudste zus afgesproken bij het Zwaantje. Volgens mijn kaart moet ik dit gemakkelijk om 12 uur kunnen halen . Heel raar maar ik merk dat ik steeds verder van het Zwaantje afraak . Dus onze afspraak mislukt.Gelukkig lukt het om Sujato nog even in de auto te ontmoeten.
Pas als ik bij het Zwaantje ben en daar rustig zit met een koffietje, zie ik op de kaartjes dat het Zwaantje niet op de route ligt . (Sorry Sujato). Ik heb dus nu ook een flink eind omgelopen . Ik vind dat ik nu ook wel een stuk van de route kan afsnijden.De verdere route is door mooi , bosrijk gebied. De zon laat zich niet zien , maar dat deert mij niet . Het wandelen is fijn , lijkt me steeds gemakkelijker af te gaan en de rugzakpijntjes van de eerste dagen zijn er niet meer .
Rond 3 uur krijg ik tel van Nel . Zij heeft iets leuks geregeld. Het is nog even een klusje om elkaar te vinden , maar als het lukt is het heel leuk . Nel heeft een etentje geregeld bij een zus van haar en een overnachting in een bnb. Een supergezellige avond met heerlijk eten .. en de bnb is ook helemaal geweldig. Wat een fijne verrassing . Dankjewel lieve Nel

• 12 Januari 2022 - 21:59

Henk:

Hoi Dorrie
    Wat zul je blij zijn als je weer in Portugal kunt lopen.
    Alles veel duidelijker aangegeven met schelpen ipv engelen.
    Goede wandeling verder en geniet ervan.
    Groet Henk en Ria