21 maart - Reisverslag uit Vilanova de Arousa, Spanje van Dorrie Bracht - WaarBenJij.nu 21 maart - Reisverslag uit Vilanova de Arousa, Spanje van Dorrie Bracht - WaarBenJij.nu

21 maart

Door: Dorrie

Blijf op de hoogte en volg Dorrie

21 Maart 2022 | Spanje, Vilanova de Arousa

21 maart van villanova de Arousa naar Faramello 12 km.(237)

Het was inderdaad een onrustige nacht. De oordoppen en de vermoeidheid helpen enigszins, om toch te slapen .De boot naar Padron vertrekt pas om 3 uur . Dus ik moet me tot die tijd hier zien te vermaken . Ik slenter wat door het plaatsje, en ik ga naar de supermarkt. Ik eindig op het strand , dat altijd fijn is om te zitten . Het is een bewolkte dag maar heel geregeld schijnt de zon .

Om 3 uur kunnen we met de boot mee. Dit is een mooie tocht , en weer eens wat anders. We varen naar Padron.

Van daaruit lopen we 10 km verder. Deze kilometers vallen mij zwaar . Is het omdat het in de namiddag is ? Ik ben minder fris en de wereld is minder fris in de middag? Als ik aankom in de albergue ben ik ontzettend moe.Het is bijna 8 uur . Ik ben heel blij dat ik mijn eten al gekocht had en dat ik niet meer weg hoef . De anderen Elke en Miriam en 2 Nederlandse mannen gaan tevergeefs op zoek naar een restaurant. Uiteindelijk moeten zij een pizza bestellen.

Morgen de aankomst in Santiago, ik zie er niet naar uit . Ik heb nu het gevoel dat iedereen zijns weegs gaat , maar ik ga het morgen zien . Hoop erop dat ik me fitter voel .