1dec Reeuwijk 21km((56km) - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Dorrie Bracht - WaarBenJij.nu 1dec Reeuwijk 21km((56km) - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Dorrie Bracht - WaarBenJij.nu

1dec Reeuwijk 21km((56km)

Door: Dorrie

Blijf op de hoogte en volg Dorrie

01 December 2020 | Nederland, Amsterdam

Enorme regenbuien en storm , deze nacht. In de ochtend is het niet heel aantrekkelijk om op te staan , maar het toilet roept. Nat , wind en helemaal niet meer koud . Jammer! Omdat buienradar in de middag beterschap belooft heb ik absoluut geen haast deze morgen . Relaxed ontbijten met de radio. Ik heb geen koffie bij me , dat hoop ik onderweg toch echt ergens te vinden.
Als ik vertrek valt het mee , het is droog , en dit blijft het de hele dag. Ik vertrek met gemengde gevoelens , ben moe . Ik wandel normaal gesproken weinigen nu dagen achter elkaar . Ik voel onderweg meerdere pijntjes, die ik vooral zie als beginners kwalen. Het is mogelijk om op bankjes uit te rusten en zelfs de zon laat zich in de middag zien.
bankje vinden , dan ga ik maar in een tuin zitten aan een picknick tafel . De mevrouw komt naar buiten , en zij vraagt of ik gebruik wil maken van toilet . Zo attent van haar . Ik ben er erg blij mee.
Het gemis aan koffie dreunt de hele dag door mijn hoofd.
deze morgen . Relaxed ontbijten met de radio. Ik heb geen koffie bij me , dat hoop ik onderweg ergens te vinden.
Als ik vertrek valt het mee , het is droog , er staat een harde wind en dit blijft het de hele dag. Ik vertrek met gemengde gevoelens , ben moe . Ik wandel normaal gesproken weinig en nu ineens dagen achter elkaar . Ik voel onderweg meerdere pijntjes, die ik vooral zie als beginners kwalen. Het is mogelijk om op bankjes uit te rusten dat is heel fijn , en zelfs de zon laat zich in de middag zien.Op een bepaald moment ben ik moe en kan nergens een bankje vinden , dan ga ik maar in een tuin zitten aan een picknick tafel . De mevrouw komt naar buiten , en zij vraagt of ik gebruik wil maken van toilet . Zo attent van haar . Ik ben er erg blij mee. De route is weer mooi , Vooral water en prachtige huizen vallen op. Wat ziet Nederland er in dit gebied keurig netjes uit .
Het gemis aan koffie dreunt de hele dag door mijn hoofd.
Alles is dicht hier , tot ik na uren lopen een Aldi tegenkom . Hier koop ik een ijskoffie. Dat helpt iets . Een half uurtje later loop ik langs een Shell station met echte koffie. Die werkt echt . De laatste kilometers lopen weer helemaal goed en het is weer genieten . Wat koffie doet met mij!
Om half vier arriveer ik bij mijn “vrienden van de fiets” . Dit keer in een gewone woonbuurt in een gewoon , mooi huis. De mevrouw , zij heet Paula, is Corona paniekerig maar verder aardig. Zij biedt aan om mijn kleren uit te wassen . Fijn ! Ik heb een hele zolder tot mijn beschikking, dus hoef niet de hele tijd met haar te praten .
Ik doe nog boodschappen en eet weer een lekkere salade. Ik ga vroeg slapen

  • 01 December 2020 - 20:34

    Ans:

    Hoi Dorrie, ben jij tóch ergens
    aan verslaafd.

  • 01 December 2020 - 21:17

    Janina:

    Hoi Dorrie, wat een natte dag gisteren, had ik je toch wat verder per auto moeten brengen.
    Reeuwijk is mooi, 'het groene hart ' Hoop dat je lekker uitrust voor de volgende etappe met lekkere koffie!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dorrie

Actief sinds 01 Aug. 2013
Verslag gelezen: 256
Totaal aantal bezoekers 117900

Voorgaande reizen:

13 Februari 2024 - 15 April 2024

Een zomer camino in de winter

01 Februari 2023 - 15 April 2023

Camino V

05 Januari 2022 - 01 April 2022

Wandelen

28 November 2020 - 27 Februari 2021

Geen Spanje wel Nederland

08 November 2019 - 26 Februari 2020

Via Buurse, Sevilla naar Salamanca

01 Oktober 2018 - 12 December 2018

Wandelen vanaf Malaga naar Santiago!

05 Augustus 2013 - 05 November 2013

Santiago De Compostella

Landen bezocht: