in de jeugdherberg in namen - Reisverslag uit Namen, België van Dorrie Bracht - WaarBenJij.nu in de jeugdherberg in namen - Reisverslag uit Namen, België van Dorrie Bracht - WaarBenJij.nu

in de jeugdherberg in namen

Door: dorrie

Blijf op de hoogte en volg Dorrie

13 Augustus 2013 | België, Namen

Vandaag had ik een route van ong 20 km. Het is nu 1 uur en zonder enig probleem heb ik de jegdherberg kunnen vinden.Inmiddels schiet ik iedere Waal aan die ik tegen kom.
En de reacties zijn alleen maar leuk en positief. In deze jeugdherberg hebben ze dus zelfs een pc. Eerst baalde ik heel erg dat tablet kapot was: Nu vind ik het ook wel prima: De route is vanaf Hoegaarden , voor de liefhebbers ja die was lekker, helemaal goed aangegeven; en ik heb geleerd smorgens is mijn schaduw rechts en smiddags links. De echte pelgrims hadden ook geen tablets; De zon,Mijn pen en schrift zijn nu mijn grote vriend;waar ik iets bij kwijt kan. Met mijn schoolfrans kan ik net wat vragen maar geen gesprek Voeren;is dus wel wat lonely.
Door de slechte routes had ik vorige week op het einde een behoorlijke dip, twijfelde of ik dit wel kon; in het weekend kreeg ik goede support en nu gaat het super; ik geniet als ik smorgens weer kan gaan lopen, mooi weer prachtige natuur. morgen loop ik helemaal langs de maas naar Dinant en dan ga ik weer bij de paters slapen . zodra ik ee pc tegenkom laat ik iets weten....HEEL VEEL GROETJES

  • 13 Augustus 2013 - 14:25

    Anne-Marie:

    Hoi Dorrie, gelukkig dat het goed gaat. Ik heb wel eens gehoord dat de route in Belgie en Frankrijk niet altijd even goed beschreven staat. Jammer dat je tablet nu al problemen heeft. De temperatuur lijkt mij nu goed om te wandelen. Kom je ook medereizigers tegen? En hoe gaat het nu met het lopen met de rugzak, went dat al?
    Morgen ga ik weer zwemmen, ik heb besloten dat op woensdagmorgen te doen tot jij terug bent in november.
    Veel plezier en geniet van je reis. Ik vind het ook knap dat je dat aandurft.
    Groeten,
    Ger en Anne-Marie

  • 14 Augustus 2013 - 14:56

    Petrie:

    Lieve Dor,
    je bent nu alweer 10 dagen onderweg! Ik hoor aan je dat het van een
    kant wel begint te wennen, maar dat je ook moeilijke momenten hebt!
    Je bent al een behoorlijk eind op weg als ik het zo hoor! Kom je wel mensen
    tegen onderweg? Het lijkt me in ieder geval heerlijk wandelweer!
    Hier gaat alles z'n gangetje.... niet echt veel nieuws...
    Ik vind het geweldig wat je doet en ben trots op je!
    Veel liefs, Petrie

  • 14 Augustus 2013 - 16:14

    Sujato:

    Lieve Dorrie,
    ja,niet niks he zo'n reis helemaal op je eentje!
    kan mij helemaal voorstellen hoe je je soms moet voelen ,ook uit eigen ervaring van al die keren dat ik alleen naar India vertrok en ook daar helemaal op mij zelf aangewezen was.Het is ook iets wat je moet leren en waar jejezelf de tijd voor moet geven .En vergeet niet al dat afkicken van alles wat bekend voor je is dat is een heel proces van loslaten en af en toe een flinke dip hoort daar dan ook bij!Droom heel veel over jou,ben de dromen helaas smorgens kwijt maar het voelt dan alsof je heel dichtbij bent!
    Leef dus heel erg met je mee en hoop vanuit heel mijn hart dat alles goed gaat en je hieruit zult halen waarnaar je op zoek bent.En ook dat je er van kunt genieten.liefs en een heel warme hug,Sujato

  • 15 Augustus 2013 - 08:29

    Wil:

    Hoi Dorrie,

    Ben het boek "ik ga op reis en laat achter.." aan het lezen, misschien ken je het. Het gaat over iemand die in een maand de camino loopt vanaf St.Jean Pied de Port. Krijg zo wel een beter beeld van wat jij aan het doen bent.
    Wens je een voorspoedige tocht, geniet van wat je tegenkomt, zorg goed voor jezelf en wees trots op jezelf !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Namen

Santiago De Compostella

De bedevaartroute bewandelen richting Santiago de Compostella.

Recente Reisverslagen:

02 November 2013

thuis

31 Oktober 2013

heilige

28 Oktober 2013

De laatste lootjes

26 Oktober 2013

Vilalba

24 Oktober 2013

op mijn verjaardag in ribadeo
Dorrie

Actief sinds 01 Aug. 2013
Verslag gelezen: 331
Totaal aantal bezoekers 117423

Voorgaande reizen:

13 Februari 2024 - 15 April 2024

Een zomer camino in de winter

01 Februari 2023 - 15 April 2023

Camino V

05 Januari 2022 - 01 April 2022

Wandelen

28 November 2020 - 27 Februari 2021

Geen Spanje wel Nederland

08 November 2019 - 26 Februari 2020

Via Buurse, Sevilla naar Salamanca

01 Oktober 2018 - 12 December 2018

Wandelen vanaf Malaga naar Santiago!

05 Augustus 2013 - 05 November 2013

Santiago De Compostella

Landen bezocht: