champagne - Reisverslag uit Leffe, België van Dorrie Bracht - WaarBenJij.nu champagne - Reisverslag uit Leffe, België van Dorrie Bracht - WaarBenJij.nu

champagne

Blijf op de hoogte en volg Dorrie

21 Augustus 2013 | België, Leffe

eindelijk weer eens een pc gevonden in een mediatheque; ik kon al jullie reacties lezen is een grote stimulans; Ik heb een paar prachtige wandeldagen achter de rug: minder de bossen, meer de enorme korenvelden en zeer verstilde prachtige dorpjes; Nog steeds geen enkele pelgrim tegen gekomen en mijn koeien mis ik ook in dit gebied. deze streek is goed op de pelgrim ingesteld; goede en duidelijke routes en gratis onderkomens via de gemeenten. ik ben nu in Bazancourt, ongeveer 20 Km ten noorden vqn Reims langzamerhand loop ik uit de Ardennen en in de Champagne;
Ik verdwaal niet meer, leer steeds meer frans en het weer is hier helemaal geweldig; Ik geniet met volle teugen en iedere morgen is het vertrek weer een feest:
In dit dorp is een restaurant dat is heel luxe dus dat wordt een uit etentje; veel liefs

  • 21 Augustus 2013 - 17:31

    Sujato:

    Lieve Dorrie,
    Klinkt goed allemaal!
    Lijkt erop dat je je draai hebt gevonden en in the flow zit!!
    Hier is het weer ook zo heerlijk!
    denk regelmatig aan je en hoop van harte dat je het naar je zin blijft hebben.
    ❤Sujato

  • 21 Augustus 2013 - 18:31

    Jan:

    Dag Dorrie,
    Tijd voor een glaasje champagne lijkt me, je gaat als een speer!
    Geniet ze!
    Gr j@n

  • 21 Augustus 2013 - 20:05

    Petrie:

    Lieve Dor,
    Het is geweldig leuk om jouw verhalen te lezen!
    Het lijkt er inderdaad op, dat je je draai helemaal hebt gevonden,
    en vooral ook heel veel geniet!
    Ik denk ook veel aan jou en wens je alle goeds!!
    Lieve groet, Petrie

  • 21 Augustus 2013 - 23:08

    Ans:

    Hopelijk was het een lekker etentje, dat heb je wel verdiend!!
    Dorrie ik ben trots op je, super hoor. Zeker toen ik las dat je na 3 uur lopen weer terug was in hetzelfde dorp. Bij PH werd er ook nog naar je gevraagd, mensen zijn benieuwd hoor.
    Wandel ze en geniet ze.
    Liefs, Ans.

  • 22 Augustus 2013 - 11:45

    Dharmo:

    Ha Dorrie, jee wat een avonturen en inderdaad soms wel heftige dieptepunten. Gelukkig maak je ook veel mooie dingen mee en voel je je geregeld welkom. Jammer dat je nog steeds geen medewandelaars ontmoet hebt. Waar zijn die??? Ik vind het wel heel leuk om je verslagjes te lezen, vraag me dan af of ik dit ook aan zou durven? Daar ben ik nog niet uit.
    Ik wens je een fijne voortzetting en ga je de kathedraal in Reims bezoeken? Die is wel heel mooi!
    Veel liefs Dharmo

  • 22 Augustus 2013 - 18:26

    Gon Kremers:

    Ha Dorrie, wat leuk om je wederwaardigheden zo te kunnen volgen, heel leuk om te lezen!Ik vind het stoer hoor, hele dagen zo lopen , de weg te vinden! Mooie omgeving schets je! het klinkt goed. hier wordt het al wat herfstachtig, wel mooi 's ochtends die nevel.
    Ge heerlijk genieten van je vrijheid, doe je al Vlg. Mij.
    Liefs van Gon

  • 24 Augustus 2013 - 17:46

    Rita:

    Hoi Dorrie, begrijp dat het nu elke dag intens genieten is. De omgeving is indrukwekkend en je bent nu
    een echte pelgrim geworden. Alleen je komt ze nog niet tegen. Blijkbaar zijn weinig mensen zo stoer
    om helemaal vanuit Nederland te beginnen.
    Wellicht heb je qua weer vandaag een wat mindere dag, hier ook wel wat somber.
    liefs Rita

  • 25 Augustus 2013 - 14:25

    Tom:

    Hoi Mam,

    Zoals ik in de sms aangaf zat ik ook last minute in Frankrijk, ter hoogte van Biarritz, ver verwijderd van het internet, dus ook dit superhippe blog van je.

    Als ik er zo overheen lees kan ik alleen maar hopen dat deze drang naar het onbekende avontuur, het reizen en de lak aan wat de maatschappij 'normaal' vind (dat merk ik tenminste als ik aan willekeurige mensen vertel wat je uitspookt) diepgeworteld in de genen zit.

    Een trotse zoon!

    x Tom

    ps: kies jij voor november/december een leuke afstand/loop uit? Om te rennen wel te verstaan..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Leffe

Santiago De Compostella

De bedevaartroute bewandelen richting Santiago de Compostella.

Recente Reisverslagen:

02 November 2013

thuis

31 Oktober 2013

heilige

28 Oktober 2013

De laatste lootjes

26 Oktober 2013

Vilalba

24 Oktober 2013

op mijn verjaardag in ribadeo
Dorrie

Actief sinds 01 Aug. 2013
Verslag gelezen: 424
Totaal aantal bezoekers 117876

Voorgaande reizen:

13 Februari 2024 - 15 April 2024

Een zomer camino in de winter

01 Februari 2023 - 15 April 2023

Camino V

05 Januari 2022 - 01 April 2022

Wandelen

28 November 2020 - 27 Februari 2021

Geen Spanje wel Nederland

08 November 2019 - 26 Februari 2020

Via Buurse, Sevilla naar Salamanca

01 Oktober 2018 - 12 December 2018

Wandelen vanaf Malaga naar Santiago!

05 Augustus 2013 - 05 November 2013

Santiago De Compostella

Landen bezocht: