la souterraine zondag - Reisverslag uit Vézelay, Frankrijk van Dorrie Bracht - WaarBenJij.nu la souterraine zondag - Reisverslag uit Vézelay, Frankrijk van Dorrie Bracht - WaarBenJij.nu

la souterraine zondag

Blijf op de hoogte en volg Dorrie

18 September 2013 | Frankrijk, Vézelay

het was een schot in de roos om hier te overnachten in gite waren zomaar zes andere pelgrims; het was erg gezellig . dit keer waren het allemaal duitsers. er waren drie duitse vriendinnen , al zes jaar lang liepen zij ieder jaar een week een stukje van de route. Zij hadden veel plezier samen. Ik vond het eeng eweldig goed idee: wie doet er mee het volgend jaar in aug een weekje????Ook waren er drie duitse mannen; en wel drie duitse gymnastiekleraren. Iedereen die mij heel lang kent weet dat dit altijd mijn favorieten waren ....nou heel gezellig dus; er wordt een groot beroep op mijn talenknobbel gedaan , nu weer duits maar naarmate de wijn lekkerder smaakte ging dit ook weer steeds beter, soms kwam ik ook maastrichts dialect tegen maar erg veel plezier gehad: wat vooral leuk is om te horen is dat zij ook geregeld fout lopen en zelfs ook de berg bij vezelay afliepen net als ik zij moesten teruglopen ik kwam een aardige man tegen die mij terug bracht : soms heeft het zeker voordelen om als vrouw alleen op pad ter zijn.....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Vézelay

Santiago De Compostella

De bedevaartroute bewandelen richting Santiago de Compostella.

Recente Reisverslagen:

02 November 2013

thuis

31 Oktober 2013

heilige

28 Oktober 2013

De laatste lootjes

26 Oktober 2013

Vilalba

24 Oktober 2013

op mijn verjaardag in ribadeo
Dorrie

Actief sinds 01 Aug. 2013
Verslag gelezen: 369
Totaal aantal bezoekers 115248

Voorgaande reizen:

13 Februari 2024 - 15 April 2024

Een zomer camino in de winter

01 Februari 2023 - 15 April 2023

Camino V

05 Januari 2022 - 01 April 2022

Wandelen

28 November 2020 - 27 Februari 2021

Geen Spanje wel Nederland

08 November 2019 - 26 Februari 2020

Via Buurse, Sevilla naar Salamanca

01 Oktober 2018 - 12 December 2018

Wandelen vanaf Malaga naar Santiago!

05 Augustus 2013 - 05 November 2013

Santiago De Compostella

Landen bezocht: