bilbao /portugalette - Reisverslag uit Galve de Sorbe, Spanje van Dorrie Bracht - WaarBenJij.nu bilbao /portugalette - Reisverslag uit Galve de Sorbe, Spanje van Dorrie Bracht - WaarBenJij.nu

bilbao /portugalette

Blijf op de hoogte en volg Dorrie

06 Oktober 2013 | Spanje, Galve de Sorbe

Gisteren een dagje gespijbeld (nou ja). Bilbao is een prachtige stad en ik wilde hier echt wel een kijkje nemen. Samen met 2 duitse pelgrims heb ik eerst de kunstroute gedaan, erg indrukwekkend, de architekten hebben zich kunnen uitleven in deze stad.Daarna ben ik zelf wat door de stad gaan zwerven wat winkels bekeken en op terrasjes gezeten. Ook deze stad komt zeer vriendelijk over.
Vandaag maar 18 km gelopen, ik had duidelijk energie over, echter de eerstvolgende slaapplek was pas na 27 km. Dat was nou weer net te veel.Echt jammer dat er zoveel herbergen gesloten zijn. Ook portugalette is een gezellig plaatsje. Iedereen drinkt en eet hier lekker op terrasjes.hier kan de Uilenburg nog wat van leren. Uiteraard werkt de temperatuur mee.vanochtend kreeg ik een fikse bui over me heen maar daarna klaarde het weer mooi op.
Leuk al die reacties van jullie, en Robert, tijdens al dat wandelen heb ik natuurlijk heel veel tijd om te bezinnen...

• 07 Oktober 2013 - 15:56

Wil:

Hoi Dorrie,

Goed dat je nog zo van de stad genoten hebt, want vanmorgen kregen we via Lara het berichtje dat je gevallen bent. Dat was schrikken, maar het lijkt niet al te ernstig. Goed dat je je ziek hebt gemeld, het zijn toch weer dagen die je mist op je camino en misschien kun je ze er achteraan plakken !?
    Laat je nog even weten hoe het gaat, we maken ons toch wel een beetje zorgen !
    Liefs,
    Wil

• 07 Oktober 2013 - 16:46

Sujato:

O,jee,ben je gevallen?
    Toch hopelijk niets ernstigs!
    Zodra je de kans ziet laat maar weten hoe het gaat!
    liefs en heel veel sterkte van mij