San Vicente de la Barquerera - Reisverslag uit Galve de Sorbe, Spanje van Dorrie Bracht - WaarBenJij.nu San Vicente de la Barquerera - Reisverslag uit Galve de Sorbe, Spanje van Dorrie Bracht - WaarBenJij.nu

San Vicente de la Barquerera

Blijf op de hoogte en volg Dorrie

13 Oktober 2013 | Spanje, Galve de Sorbe

Een prachtige dag, zonnig , lekker warm en de omgeving een sprookje. De route liep vandaag voor een groot deel door beschermd gebied, prachtige dorpjes, geregeld de zee, kliffen en duinen. Dit is echt zoals ik me de camino in spanje had voorgesteld, kleine paadjes waar ik geregeld koeien tegenkom, die daar gewoon vrij rondlopen. In het begin vond ik dat wel eng zo n grote beesten, maar inmiddels is het gewoon. Vandaag veel km gemaakt omdat er eerder geen slaapplek was. Deze herberg wordt gerund door een hele familie, grootouders, dochter en er lopen kinderen rond. Bij inschrijving wordt altijd naar het beroep gevraagd, toen ik meldde dat ik gezinstherapeute was/ben, kreeg ik meteen alle familieproblemen over me heen. Dit heb ik toch maar zo netjes mogelijk afgekapt. daar heb ik nog niet heel erg veel zin in.....
Bedankt voor al jullie leuke reakties... daar kikker ik geregeld van op...veel liefs




  • 13 Oktober 2013 - 19:07

    Addy Goudsmits:

    Dag Dorrie,
    Ik ben eerlijk als ik je beken dat ik hier vanachter mijn bureau, met buiten herfststormen en striemende regen,een beetje (gezond) jaloers op je zit te zijn.
    Je voelt je heerlijk zo te lezen, geen pijn meer,geen te zware rugzak.....ik hoor je nergens meer over! geweldig, geniet maar met volle teugen!
    Nog steeds : Buen Camino!
    Groet,

    Addy

  • 13 Oktober 2013 - 20:00

    Ansclaassens:

    Hallo Dorrie,
    Wij vinden het ook leuk om jouw avontuur te volgen hoor.
    Geniet van al die indrukken.
    Verder heel veel succes.
    Liefs uit Cuijk, Ans en Jos








  • 13 Oktober 2013 - 21:26

    Petrie:

    Ha Dor,
    Dit klinkt allemaal weer heel goed! Lekker mooi weer en genieten!
    Hier heeft de hele dag alleen maar geregend en is het donker, niet fijn...
    Dus.. jaloersmakend, jouw verhalen!
    veel liefs,Petrie

  • 14 Oktober 2013 - 21:14

    Dharmo:

    Ha Dorrie, wow dat klinkt mooi en exotisch. Ja ik ben ook jaloers, maar nu gaat alles ook goed maak ik op uit je bericht? Geen blessures, mooi weer, mooi landschap. Geniet er nog maar van de komende weken.
    liefs Dharmo

  • 15 Oktober 2013 - 15:30

    Angela:

    Hoi Dorrie,

    Fijn te lezen dat het lopen weer gaat, dat zal even schrikken zijn geweest. Ik ben heel benieuwd waar je precies gelopen hebt tussen Bilbao en San Sebastian omdat ik daar op vakantie ben geweest en er een voorstelling van kan maken, ook over de los lopende koeien en ezels.
    Enne zo te lezen geniet je nog lekker, nog geen zin in systeemgesprekken, wat raar toch ha ha!
    Veel plezier en tot gauw (sorry).

    Groetjes Angela

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Galve de Sorbe

Santiago De Compostella

De bedevaartroute bewandelen richting Santiago de Compostella.

Recente Reisverslagen:

02 November 2013

thuis

31 Oktober 2013

heilige

28 Oktober 2013

De laatste lootjes

26 Oktober 2013

Vilalba

24 Oktober 2013

op mijn verjaardag in ribadeo
Dorrie

Actief sinds 01 Aug. 2013
Verslag gelezen: 439
Totaal aantal bezoekers 116704

Voorgaande reizen:

13 Februari 2024 - 15 April 2024

Een zomer camino in de winter

01 Februari 2023 - 15 April 2023

Camino V

05 Januari 2022 - 01 April 2022

Wandelen

28 November 2020 - 27 Februari 2021

Geen Spanje wel Nederland

08 November 2019 - 26 Februari 2020

Via Buurse, Sevilla naar Salamanca

01 Oktober 2018 - 12 December 2018

Wandelen vanaf Malaga naar Santiago!

05 Augustus 2013 - 05 November 2013

Santiago De Compostella

Landen bezocht: