pinera - Reisverslag uit Galve de Sorbe, Spanje van Dorrie Bracht - WaarBenJij.nu pinera - Reisverslag uit Galve de Sorbe, Spanje van Dorrie Bracht - WaarBenJij.nu

pinera

Blijf op de hoogte en volg Dorrie

22 Oktober 2013 | Spanje, Galve de Sorbe

De afgelopen dagen verlopen erg goed. De omgeving blijft mooi, en het lijkt alsof het wandelen steeds beter gaat. Ik mag nog 232 km. Als alles zo goed blijft gaan kan ik woensdag of donderdag Santiago bereiken. Ik hoor dat het bij jullie ook erg mooi weer is. Hier blijft het ook super. Ik loop nog steeds langs de kust en in de diverse kustplaatsen lijkt het net zomervakantie.hier regent het geregeld, maar gelukkig vooral snachts. Ik ben in mijn hoofd al veel met thuis bezig. Komt me allemaal wat onwerkelijk over. In ieder geval ga ik er de laatste week een mooie van maken. Heel veel groetjes

• 22 Oktober 2013 - 16:38

Paul:

Ha Dorrie,
    Zo te lezen gaar het van een leien dakje nu! Loop je nu alleen of met een of meer reisgenoten?
    Fijn dat je ook goed weer hebt. Dan ben je deze week makkelijk op je eindbestemming. Ga je dan meteen terug of eerst nog even daar genieten van Spanje?
    In ieder geval nog veel wandelplezier en toch nog doorzettingsvermogen!
    groetjes
    Paul

• 23 Oktober 2013 - 11:18

Wl:

Hoi Dorrie,

Wat fijn dat het zo goed gaat. De laatste loodjes, geniet ervan !
    Ook hier is het fantastisch weer, gisteren 23 graden en volop zon, vandaag wat minder zon maar nog steeds warm voor oktober.
    Kan me voorstellen dat je je niet kunt indenken heel snel al weer thuis te zijn (en aan het werk te moeten). Wij daarentegen verheugen ons wel op je terugkomst en alle verhalen !
    Wens je vanavond een hele mooie avond en een gezellige overgang naar je nieuwe levensjaar.
    Wat bijzonder om een jaar zo af te sluiten/te beginnen !

Liefs,
    Wil

• 23 Oktober 2013 - 15:10

Sujato:

Lieve Dorrie,
    Alvast Van harte gefeliciteerd met je verjaardag morgen!maak er een mooie en fijne dag van en verder heel veel sterkte en plezier met de laatste loodjes!

• 23 Oktober 2013 - 18:53

Mieke:

hoi dorrie, wat een omgeving om zo je verjaardag in te gaan. fijn dat het weer zo goed blijft en het einddoel bereikbaar dichtbij komt. er staan je mooie dagen te wachten. niet te veel aan thuis denken, dat komt weer snel genoeg. geniet van het moment. fijn dat er ook af en toe mensen zijn waarmee je dit kan delen. de laatste loodjes, zet hem op! lieve groetjes, mieke

• 24 Oktober 2013 - 09:05

Wil:

Ha die Dorrie,

Lang zal ze leven, lang zal ze leven .....
    We zingen hier voor je verjaardag. Een supermooie dag gewenst en een heel mooi nieuw jaar.
    Met alle ervaringen van de afgelopen maanden in je "rugzakje" moet dat gaan lukken.
    Ik hoop dat je vandaag leuke mensen ontmoet met we je je dag kunt delen.
    Geniet van je dag, drink een lekkere borrel.
    We wensen je een voorspoedig vervolg van je tocht, het moet aan de ene kant een fantastisch gevoel zijn om zo dicht bij het einde te komen, aan de andere kant te beseffen dat straks "het gewone leven" weer begint.
    Heel veel liefs en nogmaals een mooie dag gewenst !
    Wil