Afscheid - Reisverslag uit Albufeira, Portugal van Dorrie Bracht - WaarBenJij.nu Afscheid - Reisverslag uit Albufeira, Portugal van Dorrie Bracht - WaarBenJij.nu

Afscheid

Door: Dorrie

Blijf op de hoogte en volg Dorrie

13 Februari 2024 | Portugal, Albufeira

13 februari

Vandaag is echt de laatste dag . Die begint , zoals alle dagen hier met zwemmen in het koude buitenbad samen met Truusje.

Dat ga ik erg missen.

De , voor de camino overbodige spullen, krijg ik net in mijn kleine rugzak gepropt. Echter helaas de correos is dicht.Dit terwijl er op de deur staat, dat het gewoon open is. Van de man van de receptie in het hotel begrijp ik dat het ivm carnaval een feestdag is...balen dit. Maar heel fijn, biedt Rian mij aan om de tas volgende week weg te brengen. Rian heeft voor nog een maand geboekt hier.

Door het tel gesprek met mijn zus Loes, krijg ik toch carnavalskriebels.Zij gaat vandaag naar Maastricht. Mijn jeugdherinneringenzijn superleuk. Zeker op de dinsdag als de "zaatehermeniekes" de stad bevolken.

Maar ja...ik kan niet alles meemaken.

Vandaag gaan we als afscheid gezellig samen lunchen.

Wat is dat lekker en gezellig. Vooral de varkenswangetjes zijn heerlijk. Inmiddels voelt de groep best wel als een soort familie. Er zijn diverse speeches, allemaal positief. Van de begeleiders begrijp ik dat er ook moeilijkere groepen zijn, waar nogal gemopperd wordt. Ik snap dat niet zo goed, omdat ik er van uit ga dat je het begrijpt dat een groepsreis aanpassingen meebrengt.

Pas rond 5 uur zijn we terug. En dan moet de rugzak worden gepakt.

Ook wil ik de nieuwe reis in waarbenjij.nu aanmaken. Dat geeft mij nogal wat stress.Die site blijft lastig..maar ik gebruik die nu al zo lang...en heb er de volgers...en er komt een mooi boek van..dus. Uiteindelijk lukt het.

De restjes eten leveren we bij Rian in, dat kan zij verdelen in de nieuwe groep die morgen aankomt.

Dadelijk nog even naar Arjen Lubach kijken en dan hopelijk slapen..

Verzonden vanafOutlook voor Android

• 14 Februari 2024 - 08:54

Anke:

we wensen je weer een hele goede camino en volgen ja met veel plezier!

• 14 Februari 2024 - 09:18

Wilma:

Ha Dorrie,

Wij blijven nog even in dit mooie Portugal maar Spanje zal vast ook heerlijk zijn. We wensen je een mooie, inspirerende tocht toe met hopelijk veel leuke ontmoetingen. Van Almería naar? Dank voor het opsturen van het boekje. Ik laat het je weten wanneer het er is. Saludos y Buen viaje.

• 14 Februari 2024 - 18:11

Koosje:

succes met je stappen buiten de groep!