Warm - Reisverslag uit Monterrubio de la Serena, Spanje van Dorrie Bracht - WaarBenJij.nu Warm - Reisverslag uit Monterrubio de la Serena, Spanje van Dorrie Bracht - WaarBenJij.nu

Warm

Door: Dorrie

Blijf op de hoogte en volg Dorrie

15 Maart 2024 | Spanje, Monterrubio de la Serena

15 maart Monterrubio de la Serena 23 (522)

De oordoppen die ik kreeg van Helena doen hun werk. Het is een soort wax, die uitzet in de oren, waardoor de oren helemaal afgesloten worden. Ik heb heerlijk geslapen.

De herberg ligt midden in het centrum en ieder half uur worden we, met groot enthousiasme door 3 kerken erop geattendeerd hoe laat het is.

Dit hoor ik ook niet meer.

De route van vandaag is 31 km.Iken met mij anderen zijn wijzer geworden. Het is gewoon te veel. We hebben de keuze gemaakt om een taxi te nemen voor de eerste 10 km. De eerste keer in mijn caminocarriere dat ik een taxi neem..

Dit betekent dat we pas om half 10aan t lopen zijn.

Het is warm en de weg is niet al te moeilijk. Maar op de een of andere manier trekt de dag lang vandaag. Het is een vermoeiende dag. Misschien loop ik toch niet helemaal mijn eigen tempo, en Nacho loopt best snel, waardoor ikmogelijk ook te snel loop.

De laatste 5 km trekt Nacho nog een sprintje, en dan haak ik af. Ik blijf wel lopen, maar rustig. Heel blij ben ik als ik Nacho tref in een restaurant met een groot glas bier. Het is inmiddels bijna half 4, de tijd dat de restaurants voor de lunch sluiten. Men maakt voor ons een uitzondering en we eten heerlijk. Dat is na zo'n tocht helemaalverdiend.

De herberg is weer prima; we zijn er met Erik, het Israëlische stel, Nacho en ik..

S'avonds eten we nog wat als afscheid, want morgenvroeg moet Nacho helaasweer naar huis. Om 7 uur zal de taxi voor de deur staan.

Verzonden vanafOutlook voor Android


  • 15 Maart 2024 - 21:33

    Wil:

    Vreemde dag Dorrie, een taxirit, een ongemakkelijke tocht en een afscheid !

    laat je niet uit je ritme brengen en volg je eigen koers ! Een goeie dag voor morgen !


  • 15 Maart 2024 - 22:03

    Joop:

    Nacho weer weg …. jammer voor je Dorrie. Maar, niet getreurd, hij heeft je immers uitgenodigd om bij hem op bezoek te komen. Zo’n uitnodiging mag en kun je natuurlijk niet afslaan. Doen dus …. vindt ook Sujato. [e-1f609][e-1f603]


  • 15 Maart 2024 - 22:20

    Ans:

    Ohhh Dorrie, morgen weer verder zonder Nacho. Dat is mss even moeilijk maar ik denk wel dat het dan weer snel jouw "eigen" camino zal zijn.

    Wie weet wat er nog allemaal staat te gebeuren. Dát is de camino.

    En die oordopjes Dorrie, voor een paar euro heb je ze in de apotheek. Klein groen doosje. Idd, ze zijn geweldig!

    Slaap lekker, morgen gezond weer op en Buen Camino [e-1f618][e-1f618]


  • 16 Maart 2024 - 20:10

    Cinthy:

    Wat heerlijk Dorrie zo samen met Nacho en die taxi is je op voorhand vergeven.

    Kuzzzz

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Monterrubio de la Serena

Een zomer camino in de winter

Camino vanaf Almeria in Zuid Spanje

Recente Reisverslagen:

07 April 2024

Nu echt het laatste verhaal

06 April 2024

Hospitalerea

05 April 2024

Gewoon

04 April 2024

Topdag

03 April 2024

De zon
Dorrie

Actief sinds 01 Aug. 2013
Verslag gelezen: 160
Totaal aantal bezoekers 115399

Voorgaande reizen:

13 Februari 2024 - 15 April 2024

Een zomer camino in de winter

01 Februari 2023 - 15 April 2023

Camino V

05 Januari 2022 - 01 April 2022

Wandelen

28 November 2020 - 27 Februari 2021

Geen Spanje wel Nederland

08 November 2019 - 26 Februari 2020

Via Buurse, Sevilla naar Salamanca

01 Oktober 2018 - 12 December 2018

Wandelen vanaf Malaga naar Santiago!

05 Augustus 2013 - 05 November 2013

Santiago De Compostella

Landen bezocht: